O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
- Odpovědnost za koordinaci aktivit související se získáváním zboží
- Řízení a organizování projektů (od vzniku po samotné provedení a zhodnocení)
- Shromažďování požadavků jednotlivých oddělení
- Řešení reklamací a problémů s kvalitou
- Komunikace se členy týmu, s kolegy v rámci společnosti
- Tvorba reportů pro vedení společnosti (management)
- In direct
Požadujeme
- min. 3 roky zkušenosti na obdobné pozici PODMÍNKOU (!!!)
- PERFEKTNÍ ZNALOST ANGLICKÉHO JAZYKA a (!!!) RUSKÉHO JAZYKA
- Znalost SAP SRM (objednávkový systém)
- Komunikativnost, zaměřenost na detail, týmovost
- SŠ, VŠ odpovídající pozici
Nabízíme
- Finanční ohodnocení 40.000 Kč
- Firemní benefity
- Možnosti získání pracovních zkušeností v prostředí mezinárodní společnosti