O firmě
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 13 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimoprofesního.
Popis pracovní nabídky
- polovinu pracovní doby budete řešit otázky a požadavky stávajících zákazníků z řad domácností a firem, kteří Vám budou svěřeni do péče a o které se budete starat
- druhou půlku pracovní náplně bude tvořit aktivní oslovování nových potencionálních zákazníků a prezentování firmy a jejích nabídek - nebudete ale slepě papouškovat naučené fráze, ale budete nabídky "šít na míru" potřebám a možnostem zákazníků
- ke komunikaci budete využívat nejen telefon, ale i email, a trocha té administrativy Vás taky nemine (zejména zpracování kalkulací)
Požadujeme
- min. SŠ vzdělání
- zkušenosti z obdobné pozice (z oblasti obchodu/zákaznické péče/jednání se zákazníky/call centra)
- komunikační dovednosti na vysoké úrovni
- orientace na cíl a tah na branku
- cílevědomost, samostatnost a pracovitost
- zájem o práci v obchodním prostředí
Nabízíme
- dlouhodobou spolupráci na hlavní pracovní poměr
- pevná pracovní doba 8:00 – 16:30
- motivující finanční ohodnocení (základní mzda, osobní ohodnocení, výrazná variabilní složka - odměny)
- 5 týdnů dovolené
- průběžné vedení a podpora (školicí program, vzdělávací kurzy, osobní rozvoj apod.)
- zázemí silné nadnárodní skupiny v moderním prostředí budovy TITANIUM v centru Brna
- nástup: dle dohody