Popis pracovní nabídky
Příprava a realizace komunikační strategie projektu Centra podpory inovací (CPI). Podpora marketingu projektů realizovaných v rámci CPI, aktivit na poli komercializace výsledků VaV. Spolupráce na marketingových aktivitách se zahraničními subjekty. Zpracování tiskových zpráv, prezentací a dalších mediálních výstupů v rámci CPI. Zodpovědnost za komunikaci s jednotlivými cílovými skupinami: novináři, akademickými pracovníky, zástupci státní správy i aplikační sféry. Koordinace přípravy prezentačních akcí a aktivit marketingové komunikace. Řízení vztahů s dodavateli služeb v oblasti PR.Požadujeme
VŠ, ideálně s vazbou na marketing a marketingovou komunikaci. Min. 2 roky praxe na samostatné pozici v oblasti marketingu nebo PR. Velmi dobrá znalost AJ /slovem i písmem/. Vynikající komunikační předpoklady a písemný projev. Výhodou je znalost akademického prostředí.Nabízíme
Možnost širokého uplatnění vlastních nákladů. Zapojení do projektů.Místo práce: Ostrava
Termín nástupu: Dle dohody
Jiná sdělení
Profil společnosti:VŠB – TU Ostrava dovršila v roce 2012 jako pokračovatelka montánního učiliště, báňské akademie a Vysoké školy báňské v Příbrami 163 let své existence. Vědecká a výzkumná činnost je po výuce a vzdělávání druhou hlavní činností univerzity a má klíčový význam z hlediska úspěšného průběhu restrukturalizace Moravskoslezského kraje. VŠB-TU Ostrava patří mezi špičkové technické univerzity v České republice, jejichž vědecko-výzkumný a vývojový potenciál rozvíjí a vytváří důležitou součást inovačních aktivit Moravskoslezského kraje a České republiky.
V případě zájmu použijte volbu "odpovědět".