Volné pracovní místo  SPECIALISTA ZÁKAZNICKÉ KVALITY - LIBERECKO

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou

O firmě

Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.

Popis pracovní nabídky

  • Udržování aktivního kontaktu se zákazníky
  • Řešení zákaznických reklamací, zajištění nápravných opatření, validace ad.
  • Zodpovědnost za 8D reporty
  • Vedení týmu pro řešení zákaznických reklamací
  • Vedení statistiky zákaznických reklamací pro svěřené zákazníky, tvorba prezentací a související dokumentace
  • Účast v procesním FMEA týmu
  • Spolupodílení se na přípravách auditů, zákaznických návštěv ad.
  • Aktivní účast na zavádění nových kontrolních postupů, řešení POKA YOKE aj.
  • Provádění školení pracovníků kvality
  • Pravidelné prezentování výsledků kvality pro svěřené zákazníky pracovníkům výroby
  • Plnění dalších úkolů vyplývajících z pozice

Požadujeme

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • Znalost Aj nebo Nj nutné pro komunikaci se zákazníky
  • Znalost kvalitativních systémů ISO 9001:2000, ISO TS 16949
  • Znalost trendů a požadavků v automobilovém průmyslu, praxe v automotive
  • Uživatelská znalost PC (velmi dobrá znalost MS Office)
  • Dobré komunikační a organizační schopnosti,
  • Schopnost vést malý tým
  • Zodpovědnost, flexibilita

Nabízíme

  • Zázemí stabilní nadnárodní společnosti
  • Velmi zajímavé finanční ohodnocení
  • Osobnostní a odborný rozvoj a podporu
  • Týden dovolené navíc
  • Zaměstnanecké výhody a další benefity

Jiná sdělení

V případě zájmu použíjte volbu "odpovědět".
 Zpět