Volné pracovní místo  Specialista zákaznické podpory & reklamací (elektro / IoT / senzory)

Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Hrubá mzda 40 000 Kč / měsíc
Odpovědět na nabídku

O firmě

APROFES, s.r.o. již 29let pracuje pro lidi a s lidmi. Jsme recruiteři a headhunteři. Jde nám o to, abychom Vám pomohli najít takovou práci, kterou byste si užívali a fakt ji měli rádi. Jsme tým personalistů a pracovních psychologů. # Jsme Áčko

Popis pracovní nabídky

Do stabilní technologické firmy s atmosférou inovativního startupu hledáme posilu, která má blízko k elektrotechnice, senzorice a chytrým IoT řešením. Vaším úkolem bude řešit technické reklamace, pomáhat zákazníkům porozumět problémům a zároveň se podílet na testování a přípravě zařízení před jejich nasazením.

Pokud Vás baví kombinace elektro práce, komunikace se zákazníky a technické diagnostiky, tato role je pro Vás ideální. Jsme otevřeni šikovným juniorům po škole.

Požadujeme

Zákaznická podpora a reklamace
  • Přijímání a správa reklamací senzorů, měřicí techniky a související elektroniky
  • Diagnostika závad (dálkově i na místě), hledání příčiny problému a návrh řešení
  • Komunikace se zákazníky o dalším postupu, průběhu servisního zásahu a stavu reklamace
  • Koordinace oprav, výměn a servisních úkonů s interním dílenským týmem
  • Evidence a dokumentace případů, reporty vedení a produktovému týmu
  • Spolupráce s vývojem při řešení opakujících se problémů a při úpravách produktů

Testování a montáž IoT systémů
  • End-to-end testování HW a elektroniky před expedicí
  • Kontrola funkčnosti senzorů, elektronických modulů, napájení a datového přenosu
  • Spolupráce na akceptačních testech se zákazníky i interním QA
  • Příprava instalačních balíčků, testovacích protokolů a dokumentace
  • Občasná účast na samotných instalacích u zákazníků a předání systému do provozu

Dokumentace a podpora kvality
  • Tvorba instalačních a uživatelských manuálů
  • Tvorba školících podkladů pro zákazníky i kolegy
  • Reportování trendů, příčin závad a doporučení pro další zlepšování

Nabízíme

Co byste měli mít
  • Technické vzdělání se zaměřením na elektro / elektroniku / mechatroniku / ICT
  • Praxe v zákaznické podpoře, servisu, reklamacích, diagnostice nebo testování elektroniky
  • Schopnost komunikovat technická témata srozumitelně a profesionálně
  • Zodpovědnost, pečlivost, systémový přístup a ochota učit se nové věci
  • Řidičský průkaz a ochota občas cestovat k zákazníkům
  • Angličtinu alespoň na základní úrovni

Výhodou bude
  • Zkušenost s IoT systémy, senzory nebo embedded elektronikou
  • Znalost průmyslových protokolů či ERP integrací
  • Povědomí o standardech kvality, certifikacích nebo servisních procesech

Jiná sdělení

Jsme technologická společnost s více než 30letou historií v oblasti průmyslového vážení, senzorů a moderních technologií. Navrhujeme a vyrábíme řešení, která propojují elektroniku, průmyslové senzory a cloudové služby. Stojíme na pevných základech, ale fungujeme agilně, s otevřenou komunikací, rychlým rozhodováním a kulturou, kde je každý nápad vítaný. Naším cílem je posouvat tradiční průmyslová řešení do digitální éry pomocí IoT a datové analytiky.

Máte zájem o nabídku Specialista zákaznické podpory & reklamací (elektro / IoT / senzory)?

Vaše odpověď přijde správné osobě:
Dominika Škeříková z APROFES,s.r.o.

Přidáno před pár hodinami

Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail

Nechte si poslat na váš e-mail nabídku Specialista zákaznické podpory & reklamací (elektro / IoT / senzory)

Provozovatel Easy-prace.cz, RB recruitment s.r.o., vám zašle na Váš e-mail odkaz na danou nabídku.
 Zpět