Volné pracovní místo SPECIALISTA ZÁKAZNICKÉHO SERVISU (22.000 - 32.000 Kč)
Popis pracovní nabídky
Zákazníci to je naše, řešíme tu reklamace. Denně mluvím, denně jím, práce se však nebojím. Takže pokud jste komunikativní, vystudovali jste technický obor a chcete se rozvíjet v úspěšné společnosti, tak honem CV na e-mail - použijte odpovědní formulář- technická podpora zákazníků
- řešení zákaznických reklamací
- tvorba analýz a statistik
- evidence zákaznických reklamací
- komunikace se zákazníkem
- spolehlivá, trpělivá a komunikativní osobnost
Požadujeme
- SŠ technického směru
- znalost systému řízení kvality - ISO 9001
- orientace v konstrukční a technologické strojírenské dokumentaci
- znalost nástrojů kvality pro řešení zákaznických reklamací ( 8D report, 5xWhy, Ishikawa atd.)
- ŘP sk. B
- aktivní znalost NJ + mírně pokročilá znalost Aj výhodou
Nabízíme
- 25 dní dovolené
- možnost profesního růstu
- hrazené jazykové kurzy
- stravenky/závodní stravování
- zázemí stabilní společnosti
- velmi příjemný pracovní kolektiv
- lokalita: Vyškov