Volné pracovní místo Specialista zákaznického servisu_senior/vedoucí
O firmě
Personální poradenská společnost zaměřená na řízení lidských zdrojů s celorepublikovým působením.Popis pracovní nabídky
Pro našeho klienta, stabilní nadnárodní společnost působící v oblasti elektrotechnického průmyslu, hledáme vhodné kandidáty na pozici Specialista zákaznického servisu _ SENIOR (Vedoucí)Náplň práce:
- vyřizování a zpracování zakázek, poptávek a reklamací,
- komunikace se zákazníkem, sledování a kontrola zakázek a dodávek,
- kontrola disponibility materiálu, komunikace s úsekem výroby a nákupu,
- průběžné hodnocení zákazníků,
- aktualizace v IS.
- řízení výrobních zakázek, vystavování výrobních zakázek na základě plánu zakázek
- koordinace procesů zákazník/výrobní linka/expedice
Požadujeme
- VOŠ, VŠ, případně SŠ (s dobrou praxí)
- praxe 3 – 5 let nejlépe v zákaznickém servisu nebo na jiné podobné pozici ve výrobní společnosti (nejlépe v automotive – není podmínkou)
- výborná znalost anglického jazyka (dennodenní komunikace se zákazníky)
- znalost německého jazyka výhodou
- znalost práce v programu SAP
- velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
- samostatnost, preciznost, pečlivost
- odolnost vůči stresu
Nabízíme
- zázemí stabilní nadnárodní společnosti
- příjemné a moderní pracovní prostředí
- zodpovědnou a zajímavou práci
- využití znalostí cizích jazyků
- dobré finanční ohodnocení