Volné pracovní místo  SPECIALISTA/KA ZÁKAZNICKÉ LINKY - REKLAMAČNÍ TECHNIK/TECHNIČKA

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské

O firmě

Eoshop je spolehlivý a rozšiřující internetový obchod, kde naleznete největší nabídku zboží na internetu. Sportovní potřeby, trampolíny, sedací vaky, věci do domácnosti a na zahradu a spousty dalšího zboží. Náš sortiment také obsahuje chovatelské i dětské potřeby a nepřeberné množství nábytku.

Popis pracovní nabídky

vyřizování příchozích hovorů a e-mailů zákazníků
řešení zákaznických otázek spojených s využíváním produktů a služeb
předvídat a předcházet případným stížnostem a nepříjemným zákaznickým situacím
přijímání zboží od zákazníků k reklamačnímu řízení
přijímání zboží za účelem odstoupení od kupní smlouvy
vyřizování reklamací s dodavateli zboží
práce s FS POHODA.
fakturace s FS pohoda

Požadujeme

přátelské jednání se zákazníky
odpovědnost, spolehlivost a pečlivost
uživatelská znalost práce s výpočetní technikou
základní znalost AJ a PJ, flexibilita
ochota učit se novým věcem
dobré komunikační schopnosti.

Nabízíme

příjemné pracovní prostředí a kolektiv
příležitost k dalšímu profesnímu rozvoji
možnost vzdělávání a prostor pro osobní a profesionální růst
velmi dobré mzdové ohodnocení a motivační bonus dle plnění individuálních výsledků na měsíční bázi.

Jiná sdělení

Zájemce prosíme, aby zasílali svůj životopis pomocí formuláře "Odpověď na inzerát".
 Zpět