Volné pracovní místo  Správce a administrátor objednávek (ž/m) (A12407)

Lokalita Stříbro a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Hrubá mzda 45 000 Kč / měsíc

O firmě

Jsme personální agentura s dlouholetou tradicí a širokou sítí poboček v ČR i v Evropě. Nabízíme širokou nabídku pracovních pozic, spolehlivé personální poradenství a zprostředkování kmenových i agenturních zaměstnanců. V České republice působíme již od roku 1993 a naše pobočky naleznete v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci a Českých Velenicích.

Jako aktivní člen APPS garantujeme dodržování srovnatelných mzdových podmínek agenturních zaměstnanců a všech pracovně-právních předpisů. Naše filozofie je založena na zabezpečení profesionální pracovní atmosféry směrem k našim klientům i zaměstnancům. Dbáme na vysokou kvalitu poskytovaných služeb, o zaměstnance se staráme s maximální péčí a věříme, že individuální přístup má zásadní vliv na jejich spokojenost.

Popis pracovní nabídky

Jste pečliví, zodpovědní a máte zkušenosti s prací v Excelu a SAPU, případně jiném ERP systému? Hledáme nového kolegu či kolegyni, který/á bude mít na starost správu a administraci objednávek v našem systému. Pokud hledáte stabilní pracovní prostředí, pak je tato příležitost právě pro vás.
  • Zpracovávání  nových objednávek
  • Zakládání projektů do SAP (nabídky, dodací lhůty…)
  • Nahrávání dat z excelu do SAPU
  • Veškerá dokumentace a administrativa spojená s objednávkami

Požadujeme

  • Pokročilá znalost excelu (funkce SVyhledat, kontingenční tabulky)
  • Anglický jazyk cca B1
  • Znalost nějakého ERP systému, ideálně SAP

Nabízíme

  • Práce v čistém prostředí a příjemném kolektivu
  • 5 týdnů dovolené
  • Příspěvek na dopravu 3 Kč/km
  • Příspěvek na vánoce a na dovolenou
  • Hrazené stravování
  • Jazykové kurzy
  • Příspěvek na penzijní pojištění
  • Nástup možný ihned
 Zpět