Volné pracovní místo  START IN HR with ENG + second language

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání Bakalářské, Vysokoškolské

O firmě

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Popis pracovní nabídky

Ref. č.: 13-12-251661. Are you looking for an administrative position in HR? Are you fluent in English and second language?<br/>
<br/>If you answered YES twice then there is a great opportunity opening in front of you! We are searching for candidates suitable for a position of Administrative support in HR department in a dynamic and professional international company.<br/>
<br/>Job description:<ul>
<li> Primary responsibility for delivery and work transition of all processes related to HR data administration</li>
<li> PeopleSoft data administration</li>
<li> Processing HR requests from employees by email and phone to particular departments</li>
<li> Communication with management, payroll and HR department</li>
</ul>
<br/>Availability to start ASAP<br/>Location in Prague 4

Požadujeme

<ul>
<li> University degree</li>
<li> Proficient in MS Office</li>
<li> Very good command of English and second language (German or Arabic or Czech, French, Italian, Spanish, Dutch, Polish and Russian)</li>
<li> Experience in administration and customer service is a plus</li>
<li> Sound Knowledge of end to end HR processes and concepts are a big advantage</li>
<li> Organized and systematic personality</li>
</ul>

Nabízíme

<ul>
<li> Meal vouchers (80 CZK/day)</li>
<li> 5 weeks of vacation</li>
</ul>

Vhodné pro

Absolventy.
 Zpět