O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
Pro našeho významného klienta hledáme zdravě ambiciózní kandidáty/ky se zájmem o oblast HR na poziciADMINISTRATIVNÍ PODPORY HR S KOMUNIKATIVNÍ AJ A NJ
Požadujeme
- aktivní komunikace v rámci celé společnosti (střední Evropa, primárně německy mluvící země)
- poskytování informací z oblasti HR (HR help linka) zaměstnancům společnosti
- vedení evidence o zaměstnaneckých údajů např. druhy smluv, změny osobních údajů, administrace náboru a výpovědí zaměstnanců
- aktualizace dokumentů potřebných pro zpracování personální administrativy
- zabezpečení toku informací mezi všemi odděleními ve společnosti, které se podílejí na zpracování dat
- poskytování poradenství pro všechny zaměstnance společnosti
- komunikace v rámci celé společnosti (AKTIVNÍ komunikace se zahraničím)
- vkládání dat a udržování aktuálnosti dat o zaměstnancích
- komunikace probíhá v OBOU jazycích (NJ i AJ)
Nabízíme
- AKTIVNÍ ZNALOST ANGLICKÉHO A NĚMECKÉHO JAZYKA (bez potřeby se doučit, "dostat se" do komunikace) !!!
- pracovní zkušenost v oblasti HR velkou výhodou, nutný především zájem a povědomí o této oblasti
- zkušenosti v oblasti administrativy a komunikace NUTNÁ
- nadstandardní znalost MS OFFICE
- schopnost pracovat pod stresem na více úkolech najednou
- výborné organizační schopnosti, orientace na zákazníka
- znalost SAPu výhodou, nikoli podmínkou
- finanční ohodnocení dle zkušeností a znalostí (25 000 Kč +)
- velice zajímavé firemní benefity, nesrovnatelné s jinými
- možnosti získání pracovních zkušeností v prostředí renomované mezinárodní společnosti
- dlouhodobá spolupráce, profesní, osobnostní růst
- forma kontraktu: agenturní zaměstnání