Volné pracovní místo SUPERVIZOR CALL-CENTRA, telemarketingová společnost
Lokalita
a další
Pracovní poměr
Úvazek
Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
Vzdělání
SŠ s maturitou
O firmě
marketigová, komunikační agenturaPopis pracovní nabídky
Společnost One2one Communication s.r.o. je profesionálním poskytovatelem služeb v oblasti marketingu a komunikace. Spolupracujeme s významnými českými i mezinárodními společnostmi.V současné době rozšiřujeme náš pracovní tým a v této souvislosti bychom rádi uvítali do našich řad novou kolegyni / nového kolegu na pozici:
SUPERVIZOR CALL-CENTRA.
Profil pracovní pozice:
- zařazení do kolektivu pracovníků řídících provoz call-centra
- přímí nadřízení – koordinátor call-centra
- podřízení k této pozici – tým operátorů pro aktivní telemarketing
Požadujeme
Klíčová kritéria:- SŠ/VŠ vzdělání
- nutná uživatelská znalost PC ( MS Office, MS Excel, MS Word)
- zodpovědnost, samostatnost, výborné komunikační a prezentační dovednosti
- časová flexibilita
- praxe min. 1 rok v oblasti telemarketingu, předchozí pozice Senior/Supervisor výhodou
Nabízíme
- prosperitu a tradici významné telemarketingové společnosti
- možnost podílet se na vývoji nových komunikačních strategií
- rychlý profesní růst a osobní rozvoj
- příležitost podílet se na rozvoji a růstu významné společnosti
- zajímavou práci v dynamickém prostředí
Krátkodobé cíle:
- absolvovat zaučení k pracovní pozici
- seznámit se s realizovanými projekty
- zapojit se do organizace chodu call-centra
Dlouhodobé cíle:
- zajišťovat dohled nad provozem call-centra
- zpracovávat výsledky dané komunikační kampaně
- hodnocení projektů formou auditu hovorů vč. podání zpětné vazby
- návrhy řešení na zvýšení efektivity provozu call-centra
- poskytovat podporu celému týmu při řešení profesionální komunikace s klienty
V případě zájmu použijte volbu "odpovědět".