Popis pracovní nabídky
Druh pracovního poměru- pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou
Pracoviště
- Praha
Možný nástup
- dle dohody
Požadované vzdělání
- SŠ
Požadovaná praxe
- orientace v problematice správy a provozu budov
- zkušenost s řízením týmu, koordinací požadavků v organizaci
- zkušenost s komunikací s dodavateli prací nebo poskytovateli služeb
Kvalifikační předpoklady
- znalost práce na PC (MS Office, MS Excel), Outlook
- řidičský průkaz sk. B
Požadovaný profil
- zodpovědnost, samostatnost, koordinační schopnosti, analytické myšlení, schopnost vlastního úsudku
- ochota učit se nové věci, hledat jejich řešení
- dobré komunikační prezentační a organizační schopnosti
- týmová spolupráce
Pracovní náplň
- metodická činnost v oblasti úklidových prací a dalších služeb pro cestující
- koordinační a kontrolní činnost v oblasti dodržování stanovených standardů při provozu veřejně přístupných prostor
- metodické vedení a komunikace v rámci organizace i mimo ni
- koordinační činnost související s instalací a provozem platebních terminálů a dalších zařízení v budovách SŽ
- pořizování a aktualizace dat o budovách SŽ
- příprava podkladů vedení společnosti
Nabízíme
- 6 týdnů dovolené
- pružnou pracovní dobu 37,5 hod/týden
- jízdní výhody ČD, po 6 měsících i pro rodinné příslušníky
- příspěvek na dovolenou
- stravenky
- volnočasovou kartu MultiSport
- po 6 měsících příspěvek na penzijní spoření aj.
Máte zájem o nabídku Systémový specialista - Odbor provozu a služeb veřejně přístupných prostor - SŽ Facility?
Vaše odpověď přijde správné osobě:
Zuzana Jechová z Správa železnic, státní organizace
Aktivní inzerát, stále vás hledají.
Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail
Podobné nabídky
Zařazeno v oborech:
Může se Vám hodit: