Volné pracovní místo  TAX SENIOR

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání Vysokoškolské

O firmě

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Popis pracovní nabídky

Ref. č.: 16-11-214000. Mezinárodní poradenská společnost rozšiřuje svůj tým o zkušeného daňového specialistu. Láká Vás takové prostředí, ale chcete pracovat spíše v menším týmu? Pak by Vás tahle nabídka měla zajímat.<br/>
<br/>Náplní Vaší práce bude:<ul>
<li> samostatné poskytování odborného daňového poradenství pro mezinárodní i české klienty, zejména středně velké společnosti </li>
<li> budete uplatňovat své komplexní znalosti daňové problematiky se zaměřením se na transakční poradenství a mezinárodní zdanění</li>
<li> úzká spolupráce s ostatními odděleními – audit, vedení účetnictví a mzdové agendy na konzultacích pro klienty</li>
</ul>příprava finálních výstupů ze zakázek, precizní formulace stanovisek a dokumentů pro vedení společností<ul>
<li> každodenní otevřená spolupráce a komunikace s klienty (v angličtině, ruský jazyk výhodou)</li>
<li> podílení se na rozvoji daňového týmu (možnost profesního postupu), řízení juniorů</li>
<li> podpora v oblasti řízení klientských vztahů, rozvoje obchodních aktivit, propagace společnosti apod.</li>
<li> odborná publikační činnost</li>
</ul>

Požadujeme

<ul>
<li> VŠ z oboru ekonomie nebo právo</li>
<li> 3-6 lez zkušeností s daňovým poradenstvím, pokud navíc znáte prostředí mezinárodní firmy, je to velké plus</li>
<li> výhodou je také, pokud jste certifikovaným daňovým poradcem</li>
<li> dalším požadavkem je vynikající znalost a orientace v daňové legislativě s mezinárodními zkušenostmi</li>
<li> zkušenost s konsolidacemi</li>
<li> komunikativní znalost angličtiny, znalost ruštiny je opět výhodou</li>
</ul>

Nabízíme

<ul>
<li> půlroční výkonostní bonus</li>
<li> stravenky</li>
<li> 5 týdnů dovolené, sick day</li>
<li> jazykové vzdělávání</li>
<li> home office</li>
<li> možnost velké samostatnosti a profesního růstu</li>
</ul>
 Zpět