Volné pracovní místo Technical customer service assistant - ref.č. 155

aktivní
APROFES,s.r.o.

APROFES, s.r.o. byla založena před 20lety. Své služby poskytuje klientům na celém území ČR a Slovenska.

Disponujeme výhradně týmem odborníků, kteří jsou specializováni na personální problematiku a personální psychologii. Stoprocentně tedy ručíme za kvalitu své práce.

APROFES, s.r.o. nabízí komplexní profesionální služby z oblasti lidských zdrojů – personálního poradenství:
 

  • vyhledávání a výběry kvalifikovaných pracovníků na základě požadavků klienta 
  • cílený výběr – head hunting
  • zprostředkování práce
  • psychologické analýzy osobnosti
  • personální audity
  • výcvikové programy, vzdělávací semináře
  • psychologické a personální poradenství
  • dopravně-psychologické vyšetření
Místo pracoviště
Brno
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

For our client – an international company – we are searching for a suitable and highly motivated candidate for the position of Technical customer service assistant:

Your profile:
As a person you have an extroverted personality, you are honest, have a good sense of humor and
a pleasant attitude toward colleagues and new challenges. Flexibility is important as the job may include education and customer related travels.

Responsibilities:

  • Replying to customer requests by mail or phone
  • Claim handling, analyzing and correction of production related issues
  • Advise customers about maintenance manuals, technical and installation information
  • Providing customers with Certificates – TÜV and ISO
  • Creating product information and it’s distribution to all sales markets
  • Update and maintain IT systems.
  • Daily operation of Hotline (Phone-Email)
  • Take part in Quality meetings and customer seminars
  • In direct contact with Sales, Production, QI and Logistic department
  • Reporting to Logistics Manager

Požadujeme

You will be part of an organization where 90 % of all communication takes place in English. A very high level of spoken and written English is required.
 

  • Fluent communication in spoken & written English language is a must. 
  • High level of communication skills / ability to explain technical changes
  • University education technically or service oriented preferred
  • Experience in customer support and technical issues preferred
  • Extroverted, motivated and self driven personality
  • Good knowledge of MS–Office is required.

Nabízíme

We are offering unique opportunity to work in an international company with motivating environment and benefits. Salary: You will be paid according to experience. For the right person we will offer an attractive salary after a 3 month test period.

Jiná sdělení

V případě zájmu použíjte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Technik pro řízení zákaznických reklamací
* komplexní řízení zákaznických reklamací * komunikace se zákazníkem * řešení zákaznických reklamací u koncových zákazníků * evidence, vyhodnocování a analýzy zákaznických reklamací
HESTEGO a.s. Na Nouzce 470/7, Vyškov Plný úvazek
týden
Průzkum veřejného mínění
Výzkumná agentura Data Collect s.r.o. přijme pro telefonický průzkum trhu a veřejného mínění tazatele. Zaměřujeme se na zjišťování, názorů, postojů či spokojenosti respondentů s rů ...
Data Collect s.r.o. Česká republika Práce na ŽL, Brigády
aktivní
CUSTOMER SERVICE REPRESENTATIVE WITH ENGLISH (Brno CZ, up to 1400...
Ref. č.: 16-28-254805. <ul> <li> Provide technical support for clients – voice and chat support (in English only)</li> <li> Educating customers</li> <li> Providing detailed information regarding products and services in professio ...
Grafton Recruitment s.r.o. Brno Plný úvazek
včera
CUSTOMER SERVICE AGENT (21.000 - 31.500,- Kč)
Are you looking for a job in Brno? Are you fluent in German? Do you want to work in friendly international environment? Then this is the right position for you! International company is looking for a CUSTOMER SERVICE AGENT (f ...
Advantage Consulting, s.r.o. Vysočina, Vyškov, Znojmo Plný úvazek
týden
Přivýdělek 8-12 tis. na 2-3 hod. z domova.
Zavedená, prosperující obchodně poradenská firma nabízí: vedlejší činnost 2–3 hod. denně. Příjem 8–12 tis. využití počítače a internetu práce je vedena z velké části z domova uplatnění pro muže i ženy plné zašk ...
DP Concept Česká republika Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Brigády
týden
REFERENT PÉČE O ZÁKAZNÍKY S NJ (23.000 - 28.000,- Kč)
Jste komunikativní osobnost s nadáním na cizí jazyky? Chcete ve svém zaměstnání komunikovat v němčině? Máte pracovní zkušenost z výrobní společnosti? Tak neváhejte a pošlete nám svůj životopis! Nadnárodní výrobní společnost ...
Advantage Consulting, s.r.o. Břeclav, Mikulov Plný úvazek
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno