Volné pracovní místo TECHNICAL CUSTOMER SERVICE ASSISTANT

aktivní
APROFES,s.r.o.

APROFES, s.r.o. byla založena před 20lety. Své služby poskytuje klientům na celém území ČR a Slovenska.

Disponujeme výhradně týmem odborníků, kteří jsou specializováni na personální problematiku a personální psychologii. Stoprocentně tedy ručíme za kvalitu své práce.

APROFES, s.r.o. nabízí komplexní profesionální služby z oblasti lidských zdrojů – personálního poradenství:
 

  • vyhledávání a výběry kvalifikovaných pracovníků na základě požadavků klienta 
  • cílený výběr – head hunting
  • zprostředkování práce
  • psychologické analýzy osobnosti
  • personální audity
  • výcvikové programy, vzdělávací semináře
  • psychologické a personální poradenství
  • dopravně-psychologické vyšetření
Místo pracoviště
Brno
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
vysokoškolské

Popis pracovní nabídky

For our client – an international company – we are searching for a suitable and highly motivated candidate for the position of Technical customer service assistant:

Your profile:
As a person you have an extroverted personality, you are honest, have a good sense of humor and
a pleasant attitude toward colleagues and new challenges. Flexibility is important as the job may include education and customer related travels.

Responsibilities:

  • Replying to customer requests by mail or phone
  • Claim handling, analyzing and correction of production related issues
  • Advise customers about maintenance manuals, technical and installation information
  • Providing customers with Certificates – TÜV and ISO
  • Creating product information and it’s distribution to all sales markets
  • Update and maintain IT systems.
  • Daily operation of Hotline (Phone-Email)
  • Take part in Quality meetings and customer seminars
  • In direct contact with Sales, Production, QI and Logistic department
  • Reporting to Logistics Manager

Požadujeme

You will be part of an organization where 90 % of all communication takes place in English. A very high level of spoken and written English is required.
 

  • Fluent communication in spoken & written English language is a must. 
  • High level of communication skills / ability to explain technical changes
  • University education technically or service oriented preferred
  • Experience in customer support and technical issues preferred
  • Extroverted, motivated and self driven personality
  • Good knowledge of MS–Office is required.

Nabízíme

We are offering unique opportunity to work in an international company with motivating environment and benefits. Salary: You will be paid according to experience. For the right person we will offer an attractive salary after a 3 month test period.

Jiná sdělení

V případě zájmu použíjte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

UI DESIGNER, GRAFIK (30.000 - 35.000 Kč)
Navrhoval/a jsi již UI k několika aplikacím (ať už mobilním, webových či desktopovým)? Umíš se vcítit do potřeb uživatelů různých skupin? Dokážeš k tomu nadesignovat a udržet jednotný vzhled? Pak se račte přihlásit, neboť česká sp ...
Jobs Contact Consulting, s.r.o. Jihomoravský kraj Plný úvazek
včera
CUSTOMER SERVICE AGENT (21.000 - 27.500,- Kč)
Are you looking for a job in Brno? Are you fluent in German? Do you want to work in friendly international environment? Then this is the right position for you! International company is looking for a CUSTOMER SERVICE AGENT (f ...
Advantage Consulting, s.r.o. Vysočina, Vyškov, Znojmo Plný úvazek
včera
PRACOVNÍK/CE ZÁKAZNICKÉHO CENTRA (26.000 - 26.000,- Kč)
Ovládáte německý jazyk na pokročilé úrovni a rádi byste svou znalost využili každodenně? Jste komunikativní osoba? Hledáte stabilní zaměstnání? Pak je tato pozice určena právě Vám! Mezinárodní výrobní společnost hledá kandidá ...
Advantage Consulting, s.r.o. Břeclav, Mikulov Plný úvazek
včera
Systémový specialista (25-35k)
- kontrola zadávání dat do systému - spolupráce na údržbě systému a dat - spolupráce na migraci dat - tvorba reportů, výstupů a analýz ze systému - tvorba uživatelských příruček
SPINWARE s.r.o. Brno - Modřice Plný úvazek
včera
CONSULTANT IN A SUCCESSFUL START UP COMPANY
Ref. č.: 16-12-228184. <ul> <li> You will work in a start-up culture, awash with entrepreneurial spirit - this won’t be quite like any place you’ve worked before!</li> </ul> <ul> <li> A full time role where the customers come fir ...
Grafton Recruitment s.r.o. Brno Plný úvazek
týden
CUSTOMER SERVICE REPRESENTATIVE WITH ENGLISH (Brno CZ, up to 1400...
Ref. č.: 16-28-231538. <ul> <li> Provide technical support for clients – voice and chat support (in English only)</li> <li> Educating customers</li> <li> Providing detailed information regarding products and services in professio ...
Grafton Recruitment s.r.o. Brno - město Plný úvazek
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno