Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Lokalita:
Praha 5

Volné pracovní místo Technical Service and Quality Assistant

aktivní
AGENTURA FALA s.r.o.

AGENTURA FALA je „JINÁ“ česká personálně-poradenská společnost působící na trhu od roku 1998. Naším prvořadým cílem je osobní přístup a kvalita nabízených služeb. Již při pohovoru vám sdělíme jméno klienta a poradíme při hledání nového uplatnění. Odpovíme vždy všem kandidátům. Vše důležité naleznete na WWW.FALA.CZ

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
Vzdělání
SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

For our client we are looking for a suitable and motivated candidate to join the team and support his fast growing business in the countries of Central and Eastern Europe (Czech, Hungary, Slovakia, Slovenia, Croatia, Serbia, Romania, Bulgaria, Ukraine, Belarus etc.).

Your main responsibility will be: 

  • Service warranty claim review and validation process;
  • Data claim validity and quality control & feedback to the claimer;
  • Credit note release process for exchanges within the warranty; 
  • Idoc handling process;
  • Co-ordinate the quality assurance process within back-office; 
  • Co-ordinate the back-office support for the approbation process;
  • Assist to the Service Manager and Officer in professional tasks.


Main tasks:
Service support

  • Service claim reviewing & reporting to the network (working with European Claim System)
  • Service claim help-desk process (help-desk and advisory process for typical errors found during the claim review)
  • Co-ordinate dealer returns and product replacements administration (credit note process release = price control, lifting billing blocks)
  • Idoc handling process (correction of the standard price requests parked in SAP owing to price exchange reference not found to the claim entry data)
  • Regularly maintaining of the warranty claims database (reports)


Quality Assurance

  • Co-ordination of the quality assurance process within the back-office
  • Maintaining the quality management documentation (incl. updates received from revision)


Approbation process

  • Approbation planning for East European Countries (incl. approbation status report maintenance)
  • Maintaining and developing relationship with appropriate offices in East European Countries & factory approbation officers
  • Collecting and distributing the approbation requisites (document and samples) to support an application process in several CEEE countries
  • Approbation archive & stock maintenance

Požadujeme

  • University or Secondary school degree (technical preferably)
  • Advanced written and spoken English – daily phone and e-mail communication in English
  • PC Skills – Advanced Access, Excel, Word, Power Point, SAP
  • Ability to solve problems independently, good time management and prioritizing skills
  • Analytical skills
  • Previous working experience in technical service, customer care (help-desk) or claim handling environment is a real plus – this complex, varied and regional position may be an interesting promotion for technical service assistants/officers

Nabízíme

  • modern working environment
  • 22.000–30.000,– Kč 13× of the year
  • Christmas bonus
  • 5 weeks vacation
  • benefits

Jiná sdělení

Start date: November/ December 2007
Location: Prague
Salary: 22.000–30.000,– Kč

In case of your interest please send your CV in English and Czech. Please use the name of the position as the e-mail subject.

Podobné nabídky práce

Obchodní zástupce - prodejce
Aktivní vyhledávání nových zákazníků ve spektru našich strojírenských výrobků, telefonická, mailová a osobní komunikace se zákazníky. Péče o zákazníka.
RATTAY kovové hadice s.r.o. Liberec-Kladenská 287/4,46001 Liber... Plný úvazek, Práce na ŽL
dnes
Referent veřejných zakázek
Je zodpovědný za: Realizaci zadávání veřejných zakázek malého rozsahu prostřednictvím elektronického nástroje, v rámci systému centralizovaného zadávání a v zákonem odůvodněných př ...
Státní plavební správa Praha, Jankovcova 4 Plný úvazek
včera
Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
včera
Asistent pedagoga v MŠ
Asociace předškolní výchovy a vzdělávání, z.s., hledá do soukromé MŠ osobu pro asistenci k dítěti vyžadující individuální péči.Osoba bude k dispozici po celou dobu docházky dítěte (PO – PÁ). Dítě trpí afektivní poruchou, je nadprů ...
včera
Nabízíme vedlejší činnost vedenou z domu. Příjem 8-12 tis.
- maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Michaela Pfeiferová ČR Zkrácený úvazek, Brigády
týden
Přijmeme ŘIDIČ C nebo CE na vnitro
1) Práce řidiče na plachtovém návěsu v rámci ČR. 2) Práce řidiče na plachtovém sole 12t v rámci ČR
Ondřej Varhulík Praha, Středočeský kraj Plný úvazek
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno