Volné pracovní místo TECHNICAL SUPPORT (30 - 50.000, - CZK)
Popis pracovní nabídky
Are you looking for new and better solutions? Are communicative and do you speak English? Do you like to solve problems?Then looking just for you!
TECHNICAL SUPPORT – 3rd LEVEL (30 - 50.000, - CZK)
Job description:
- 3rd level of technical support – communication with customers
- Check the software components and design solutions
- Solve customer problems, software documentation
- Correction and maintenance of software
- Occasional trips to customer
Požadujeme
We require:- University degree (Information Technology)
- 2 year’s experience as Technical Support
- Good knowledge of Linux (RedHat), UNIX (Solaris)
- Knowledge of languages Java, HTML
- Knowledge of scripting languages (Bash, Perl, etc.)
- English – communicative level
- Good communication skills
Nabízíme
We offer:- Upgraded salary + bonuses
- Individual education system (language and professional courses)
- Contribution for meals and entertainment
- Week holiday, sickdays
- Background of the International Society
- Work in Brno
Jiná sdělení
V případě zájmu použíjte volbu "odpovědět".O nás
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.