Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo TECHNICAL SUPPORT (AJ + další světový jazyk), ref. č. J-198

aktivní
APROFES,s.r.o.

APROFES, s.r.o. byla založena před 20lety. Své služby poskytuje klientům na celém území ČR a Slovenska.

Disponujeme výhradně týmem odborníků, kteří jsou specializováni na personální problematiku a personální psychologii. Stoprocentně tedy ručíme za kvalitu své práce.

APROFES, s.r.o. nabízí komplexní profesionální služby z oblasti lidských zdrojů – personálního poradenství:
 

  • vyhledávání a výběry kvalifikovaných pracovníků na základě požadavků klienta 
  • cílený výběr – head hunting
  • zprostředkování práce
  • psychologické analýzy osobnosti
  • personální audity
  • výcvikové programy, vzdělávací semináře
  • psychologické a personální poradenství
  • dopravně-psychologické vyšetření
Místo pracoviště
Brno
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

The responsibilities of MLM Department include providing the first line technical support to MLM (Mobility Lifecycle Management) Customers using MLM Remote Tooling. We troubleshoot and resolve any issues related to the Mobile Computing Devices and accessories where applicable. Moreover, we support and troubleshoot the individual applications being used by the Customer and where needed refer more complex issues to third party Application Partners, Customer IT, Helpdesk or Providers, as well as additional responsibility to assist in software rollouts when required based on the customer contract.

Scope of Responsibilities:

  • Maintains a high degree of technical competence and expertise in the area of Mobile Computing families of products, in the area of design, functionality, technical specifications and support.
  • Provides Level I direct phone support to MLM customers and escalates to other 3rd parties such as Application Partners for further Diagnosis and resolution of Application Issues. 
  • Ensure all cases / Incidents are logged in accordance with Case Handling Processes in the CRM (Customer Relationship Management) tool and maintain the required phone coverage at all times during the working shift
  • Ensure Internal/Customer Contracted KPIs and SLAs are met. 
  • Use the remote tooling available to connect to the Customer Devices, troubleshoot the individual issues and where needed gather any information from the device in order to provide further detail internally or to applicable 3rd party Customer/Appli­cation Partners. 
  • Provides escalations of cases to Level 2 support representatives for more advanced issues and provides the needed technical information on support issues, product compatibility, and customer configuration for further Problem Resolution. 
  • Refer Hardware issues to other internal teams for replacement of devices. 
  • Utilize and Update Internal Knowledge Management tools where needed. 
  • Assists with reporting and other tasks related to MDS where determined or required. 
  • Provides technical training (Shadowing) for new MLM Level 1 support personnel.
  • Responsible for self development of Technical skills, In the area of New Products, Application Support and producing Training Documents for other team members.
  • Provides regular updates on support cases as required by the MLM Team Leaders and Management.


Knowledge in any of the following 3 areas is an advantage:
 

  1. Mobile Device technologies including programming with Visual Studio with .NET and C/C++, Java, SQL; developing innovative IT solutions for Windows Mobile/Windows CE mobile devices; mobile device configuration via registry keys, DLL’s, API’s; Bluetooth and GPS technologies.

  1. Scanning technologies including RS-232, Keyboard Wedge, Wand Emulation, Scanner Emulation, USB, Bluetooth and Synapse. Barcode symbology. Laser and imaging (digital picture) technology.

  1. Networking: TCP/IP, Cisco router/switch infrastructure, Network security, Network trace analysis, VOIP, 802.11 IEEE standards, WLAN topologies, GSM/GPRS communications.

Požadujeme

  • Interest in Technology and willingness to learn and develop skills in the area of both hardware and software
  • English language + other European language (both at least upper-intermediate level)
  • Communications skills
  • Strong issue/problem solving skills and effective communication with customers in troubleshooting issues/problems over the phone
  • Previous experience in Support Center / Technical Support environment desirable
  • Time management skills, multitasking

Nabízíme

  • Continuous training and development
  • Language courses
  • 5 weeks of vacation
  • Pension and Life Insurance
  • Health benefits
  • Contribution to lunches

Jiná sdělení

Děkujeme za Váš zájem o tuto pozici. Pokud Vás, v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, nebudeme kontaktovat, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašich osobních materiálů do společnosti APROFES, s.r.o. dáváte souhlas ke zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů.

Podobné nabídky práce

Technik pro řízení zákaznických reklamací
* komplexní řízení zákaznických reklamací * komunikace se zákazníkem * řešení zákaznických reklamací u koncových zákazníků * evidence, vyhodnocování a analýzy zákaznických reklamací
HESTEGO a.s. Na Nouzce 470/7, Vyškov Plný úvazek
týden
Průzkum veřejného mínění
Výzkumná agentura Data Collect s.r.o. přijme pro telefonický průzkum trhu a veřejného mínění tazatele. Zaměřujeme se na zjišťování, názorů, postojů či spokojenosti respondentů s rů ...
Data Collect s.r.o. Česká republika Práce na ŽL, Brigády
aktivní
ZÁKAZNICKÝ SERVIS – ABSOLVENT VŠ NJ+AJ (až 31.500,- Kč)
Jste čerstvý absolvent VŠ a máte němčinu a angličtinu na výborné úrovni? Nemáte žádné zkušenosti, a přesto si chcete vydělat zajímavé peníze? Jste komunikativní osobnost s výbornými vyjednávacími schopnostmi? Nemáte praxi, ale i ...
Advantage Consulting, s.r.o. Brno, okres Brno-město Plný úvazek
dnes
ZÁKAZNICKÁ PODPORA NJ + AJ - BRNO (20.000 - 22.000,- Kč)
Jste pečlivý a svědomitý člověk, který rád pomáhá ostatním lidem a má týmového ducha? Chcete se realizovat v oblasti zákaznické podpory? Máte pokročilou znalost němčiny a středně pokročilou znalost angličtiny? Jste flexibilní a m ...
Advantage Consulting, s.r.o. Brno, okres Brno-město Plný úvazek
dnes
ZÁKAZNICKÁ PODPORA NJ+AJ (19.000 - 31.500,- Kč)
Toužíte pracovat pro prestižní společnost, v mezinárodním kolektivu a využívat cizí jazyky v zaměstnání? Zaujala Vás pozice ZÁKAZNICKÁ PODPORA NJ+AJ v Brně? Potom hledáme právě Vás!! Úspěšná globálně působící společnost roz ...
dnes
SPECIALISTA KLIENTSKÉ PODPORY s NJ+AJ (až 25.000,- Kč)
Hovoříte plynule německy? Rádi komunikujete s lidmi a chcete se rozvíjet na pozici v zákaznickém servisu v prestižní společnosti? Zaujala Vás nabídka práce SPECIALISTA KLIENTSKÉ PODPORY s NJ+AJ v Brně? Pak nám zašlete svůj živ ...
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno