Volné pracovní místo  TECHNICKÁ PODPORA IT PRO ZAHRANIČNÍ KLIENTELU V NJ

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské

O firmě

Jsme ryze česká poradenská společnost založená v roce 1994 bez účasti zahraničního kapitálu.

Od svého založení se zabýváme zejména poradenstvím v oblasti personalistiky jak pro uchazeče, tak pro naše klienty. Ve všech oborech doporučujeme uchazeče na pozice řadové, střední i manažerské.

Popis pracovní nabídky

  • prvotní analýza všech IT problémů/chyb jakož i jejich klasifikace a řešení přímo na místě (pokud je to možné)
  • návrhy na optimalizaci IT procesů a obchodních procesů
  • spouštění a analýza zkušebních programů
  • pomoc pro uživatele/uživatelky při zpracování problémů a chyb v kartotéčním systému (Ticketsystem) a předávání na
odpovědnou pozici, pokud není možné řešení přímo na místě
  • sledování zpracování problémů
  • konzultovat řešení zdokumentované v kartotéčním systému
  • realizace srozumitelných kontrol / kontrolní programy
  • školení uživatelů/uživatelek na téma nových, resp. pozměněných procesních průběhů (např. nové transakce)
  • případně zapracování nových zaměstnanců/zaměstnankyň ve společnosti po dohodě se skupinou informačního a
vědomostního managementu
  • rozvoj nabídky a potřeb školení a osobního vývoje v oblasti IT jakož i příprava plánování a realizace konzultací s obchodním vedoucím/s obchodním vedením
  • školení a podporu v dané mateřské řeči, dle domluvy také realizaci školících opatření v Německu
  • překladatelskou činnost pro zavedení místního jazyka jako systémové řeči
  • vykonávat překladatelskou činnost mimo oblasti IT, např. ve formě procesních popisů, technických pokynů k postupu, kvalitní překlady marketingových textů
  • tlumočení

Požadujeme

  • Schopnost analytického a efektivního řešení problémů v rámci IT prostředí
  • Kreativní a otevřenou osobnost
  • Znalost NJ na velmi pokročilé úrovni - překlady, tlumočení
  • Výborné interpersonální a komunikační schopnosti
  • Minimálně 2 roky odpovídající praxe
  • Organizovaný a systematický přístup
  • Orientaci na zákazníka
  • Výborné interpersonální a komunikační schopnosti
  • Pokročilá znalost MS Office 365 / SharePoint 2010 a výše
  • Dobrá znalost a zkušenosti v IE
  • Dobrá znalost MS Office 2013 (Excel, Word, OneNote, PowerPoint)
  • Základní znalost CSS, HTML, JavaScript
  • Znalost Camtasia Studio, SnagIt bude představovat další výhodu

Nabízíme

  • Stravenky v hodnotě 100,- Kč
  • Příspěvek na penzijní a/nebo životní pojištění 24.000,- Kč/rok/os
  • Příspěvek 5.000,- Kč/os/rok na „relax“
  • 13. Plat („příspěvek na dovolenou“ – rozdělený na 2 části)
  • 14. Plat (Bonus v případě splnění ročního plánu)
  • 5 dní dovolené navíc (za každý odpracovaný rok u naší společnosti má zaměstnanec nárok na 1 den, celkem 5 dní za 5 let)

Jiná sdělení

Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat adresovaných společnosti Kariéra, s.r.o. dáváte souhlas pro zpracování těchto dat (ukládání, úprava, vyhledávání, třídění, kombinování, likvidace a poskytování třetím osobám) v souladu se zákonem §12 a §21 č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů za účelem získání zaměstnání u klientů společnosti Kariéra, s.r.o., a to do 31.12.2017. Souhlas bude automaticky prodloužen o další kalendářní období, pokud nebude písemnou formou odvolán. Osobní údaje budou poskytnuty třetím osobám vždy po předchozí dohodě.
 Zpět