Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Administrativní pracovník
Lokalita:
Praha-centrum
Může se Vám hodit:
Administrativní pracovník Praha-centrum

Volné pracovní místo TECHNICKO-ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK / ASISTENT VEDENÍ, ref. č. P-319

aktivní
APROFES,s.r.o.

APROFES, s.r.o. byla založena před 20lety. Své služby poskytuje klientům na celém území ČR a Slovenska.

Disponujeme výhradně týmem odborníků, kteří jsou specializováni na personální problematiku a personální psychologii. Stoprocentně tedy ručíme za kvalitu své práce.

APROFES, s.r.o. nabízí komplexní profesionální služby z oblasti lidských zdrojů – personálního poradenství:
 

  • vyhledávání a výběry kvalifikovaných pracovníků na základě požadavků klienta 
  • cílený výběr – head hunting
  • zprostředkování práce
  • psychologické analýzy osobnosti
  • personální audity
  • výcvikové programy, vzdělávací semináře
  • psychologické a personální poradenství
  • dopravně-psychologické vyšetření
Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

Naším klientem je významná a silná společnost specializující se na prodej laserových systémů, optiky a optomechaniky, optoelektronických a měřících zařízení, kompletních technologických laserových systémů, pro vědecké i průmyslové aplikace. A to včetně servisu a dodávek náhradních dílů a spotřebního materiálu.

Popis práce:
Pracovník je součástí týmu a stará se především o plynulý chod společnosti, správu a údržbu movitého a nemovitého majetku (zabezpečovací systém, počítačová síť, autopark, občasný odvoz zboží zákazníkům, zajištění inventáře, zastupování vedení v některých jednáních apod.).
Pracovník je zodpovědný za bezproblémový chod firmy a zajištění podmínek pro vedení společnosti. Důležitý je aktivní přístup k daným úkolům.

Požadujeme

  • vzdělání technického směru
  • uživatelská znalost práce na PC
  • ochota učit se novým věcem a dále se rozvíjet
  • přirozená inteligence
  • manuální zručnost
  • odpovědnost a samostatnost při plnění úkolů
  • organizační schopnosti
  • znalost AJ výhodou
  • řidičský průkaz sk. B – nezbytně nutný
  • odolnost vůči stresu

Nabízíme

  • zajímavou a různorodou práci ve firmě z oblasti špičkových technologií
  • odborný růst, další vzdělávání
  • práci v mladém kolektivu
  • zajímavé ohodnocení a motivační bonusy s ohledem na výsledky
  • nástup možný ihned

Jiná sdělení

Děkujeme za Váš zájem o tuto pozici. Pokud Vás v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu nebudeme kontaktovat, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašich osobních materiálů do společnosti APROFES, s.r.o. dáváte souhlas ke zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů.

V případě zájmu použíjte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
ADMINISTRATIVE SUPPORT WITH EXCEL, 130-150 CZK/h
Ref. č.: 13-28-232959. Opportunity to join an INTERNATIONAL COMPANY based in Prague!!! <br/> <br/>Are you fluent in ENGLISH ? <br/>Are you interested in working with data? Do you have previous administrative experience or strong m ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Zkrácený úvazek
dnes
ADMINISTRATIVE SUPPORT WITH EXCEL, 28-30 000 CZK
Ref. č.: 13-28-232958. Opportunity to join an INTERNATIONAL COMPANY based in Prague!!! <br/> <br/>Are you fluent in ENGLISH ? <br/>Are you interested in working with data? Do you have previous administrative experience or strong m ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
PODPORA VEDENÍ SPOLEČNOSTI
Ref. č.: 13-13-232849. Máte zkušenosti s podporou vedení společnosti? Jste analytický typ, kterému nedělá problémy finanční reporting? Dokáže jednat s manažery a finančními řediteli? Potom hledáme právě Vás na pozici PODPORA VEDEN ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
ADMINISTRATIVA VE FINANČNÍM odd., 26 -28 000 Kč/měs.
Ref. č.: 13-13-232889. Máte zkušenosti v administrativě a hovoříte plynule anglicky? Rádi byste získali praxi ve finančním oddělení mezinárodní firmy?,<br/> <br/>Pro našeho klienta, mezinárodní přepravní společnost hledáme vhodné ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
CASH COLLECTION REPRESENTATIVE WITH POLISH
Ref. č.: 13-28-232744. Are you interested in working in finance in an international company? Would you like to use English and Polish daily at work? Then send us your CV.<br/> <br/>An international company is looking for candidate ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno