Nabídka práce ve firmě Advantage Consulting, s.r.o.

Volné pracovní místo  TECHNICKO-ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK, SAP

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

AGC Distribution Czech s.r.o. vyhlašuje výběrové řízení na pozici:

TECHNICKO-ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK, SAP

Profil společnosti AGC Distribution Czech s.r.o.

AGC Distribution Czech s.r.o., je jedna z 15 dceřinných společností AGC Flat Glass Czech. Zabývá se prodejem, velkoobchodem se sklem. Má dvě pobočky a to v Olomouci a v Klíčanech u Prahy. Výběrové řízení se týká pobočky v Klíčanech.
Toto lokální distribuční centrum (LDC) o rozloze 1.000 m2 je schopno skladovat základní neopracovaná skla ve formátel DLF, přířezy i skla pevně daných rozměrů. Naskladněno je neustále okolo 6.500 tabulí skel, o které se starají celkem 3 pracovníci.
Zákazníci zde mohou vybírat z více než 200 položek z kompletního sortimentu základních skel AGC, určených pro interiérové i exteriérové aplikace.

Více informací na: použijte odpovědní formulář a použijte odpovědní formulář * vystavování faktur a daňových dokladů
  • zodpovídá za řádně vedenou agendu – příjmu a výdeje
  • sleduje a kontroluje úhrady odběratelů za zboží
  • objednává zboží na základě stavu skladu tak, aby byla zajištěna plynulost a bezproblémový chod distribučního centra
  • sleduje včasné plnění objednávek – urguje dodávky materiálu
  • pokladna – vedení pokladny a související agendy
  • vede si agendu o cenách, slevách, obchodních podmínkách a zboží
  • spolupráce s obchodním zástupcem při objednávání skla
  • spolupráce při vyřizování reklamací u dodaného zboží
  • zápis přijatého zboží na skladové karty programu SAP
  • zaznamenává veškeré pohyby materiálů a transakce s tím spojené v SAP
  • zodpovídá za správnost údajů zadaných do SAP
  • aktivní vedení obchodních jednání se zákazníky po telefonu
  • 70 % práce v systému SAP, 30 % komunikace se zákazníky

Požadujeme

  • SŠ vzdělání - směr není rozhodující, preferujeme praxi na obdobné pozici
  • aktivní znalost MS Office
  • znalost AJ a systému SAP výhodou
  • výborné organizační a komunikační dovednosti, ochota učit se novým věcem
  • schopnost úzké týmové spolupráce v menším kolektivu , odolnost proti stresu, flexibilita

Nabízíme

  • zázemí ve stabilní nadnárodní společnosti
  • pracovní poměr na dobu neurčitou ( s 3 měsíční zkušební dobou)
  • nástupní plat 20.000 – 22.000,-Kč
  • týden dovolené nad rámec Zákoníku opráce
  • příspěvek na stravování
  • příspěvek na životní a penzijní připojištění
  • Požadovaný nástup: ihned
  • Místo výkonu prace: Klíčany
  • Kontaktní osoba:
  • Ing. Michal Neužil, ředitel distribuční společnosti

O nás

Advantage Consulting, s.r.o. - o nás
  • Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.

  • Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.

  • Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.

  • Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.

číst dále

60

20

1200

3800

Sledujte nás

 Zpět