Volné pracovní místo TECHNICKO-ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK, SAP
Popis pracovní nabídky
AGC Distribution Czech s.r.o. vyhlašuje výběrové řízení na pozici:TECHNICKO-ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK, SAP
Profil společnosti AGC Distribution Czech s.r.o.
AGC Distribution Czech s.r.o., je jedna z 15 dceřinných společností AGC Flat Glass Czech. Zabývá se prodejem, velkoobchodem se sklem. Má dvě pobočky a to v Olomouci a v Klíčanech u Prahy. Výběrové řízení se týká pobočky v Klíčanech.
Toto lokální distribuční centrum (LDC) o rozloze 1.000 m2 je schopno skladovat základní neopracovaná skla ve formátel DLF, přířezy i skla pevně daných rozměrů. Naskladněno je neustále okolo 6.500 tabulí skel, o které se starají celkem 3 pracovníci.
Zákazníci zde mohou vybírat z více než 200 položek z kompletního sortimentu základních skel AGC, určených pro interiérové i exteriérové aplikace.
Více informací na: použijte odpovědní formulář a použijte odpovědní formulář * vystavování faktur a daňových dokladů
- zodpovídá za řádně vedenou agendu – příjmu a výdeje
- sleduje a kontroluje úhrady odběratelů za zboží
- objednává zboží na základě stavu skladu tak, aby byla zajištěna plynulost a bezproblémový chod distribučního centra
- sleduje včasné plnění objednávek – urguje dodávky materiálu
- pokladna – vedení pokladny a související agendy
- vede si agendu o cenách, slevách, obchodních podmínkách a zboží
- spolupráce s obchodním zástupcem při objednávání skla
- spolupráce při vyřizování reklamací u dodaného zboží
- zápis přijatého zboží na skladové karty programu SAP
- zaznamenává veškeré pohyby materiálů a transakce s tím spojené v SAP
- zodpovídá za správnost údajů zadaných do SAP
- aktivní vedení obchodních jednání se zákazníky po telefonu
- 70 % práce v systému SAP, 30 % komunikace se zákazníky
Požadujeme
- SŠ vzdělání - směr není rozhodující, preferujeme praxi na obdobné pozici
- aktivní znalost MS Office
- znalost AJ a systému SAP výhodou
- výborné organizační a komunikační dovednosti, ochota učit se novým věcem
- schopnost úzké týmové spolupráce v menším kolektivu , odolnost proti stresu, flexibilita
Nabízíme
- zázemí ve stabilní nadnárodní společnosti
- pracovní poměr na dobu neurčitou ( s 3 měsíční zkušební dobou)
- nástupní plat 20.000 – 22.000,-Kč
- týden dovolené nad rámec Zákoníku opráce
- příspěvek na stravování
- příspěvek na životní a penzijní připojištění
- Požadovaný nástup: ihned
- Místo výkonu prace: Klíčany
- Kontaktní osoba:
- Ing. Michal Neužil, ředitel distribuční společnosti
O nás
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.