Popis pracovní nabídky
Hledáte-li stabilní zaměstnání, kde denně využijete angličtinu, čtěte dál!Do operačního centra, které zajišťuje inženýrské služby pro zákazníky napříč Evropou, hledáme nového kolegu. Jste-li připraven využít své technické znalosti v obchodní oblasti a podílet se na vytváření inovativních technických řešení pro zákazníky v oblasti těžby, tato pozice je určena právě vám!!
Náplň práce:
- Budete vytvářet obchodní a technická řešení na míru pro koncové zákazníky v oblasti zpracování nerostů. Tato řešení budou zahrnovat různé služby, včetně servisu přímo u zákazníků, inženýrských studií, modernizací, pokročilých služeb a preventivní údržby, která využívá vzdálené monitorování stavu zařízení.
- Budete spolupracovat s týmy napříč odděleními, jako jsou prodej, produktový management, finance, právní záležitosti a projektové řízení, a po získání zkušeností také komunikace s koncovými zákazníky pro zajištění jejich spokojenosti a naplnění jejich potřeb.
- Budete spravovat dokumentaci, používat a udržovat šablony dle firemních standardů a zajistíte, aby všechny návrhy měly profesionální obsah.
- Budete podporovat prodej tím, že zajistíte marketingové a prodejní prezentace a připravíte potřebnou dokumentaci během celého procesu nabídky až po její předání zákazníkovi.
Požadujeme
- Máte minimálně střední školu ideálně s technickým zaměřením (strojní/elektro).
- Máte zkušenosti v oblasti prodeje/inženýringu/přípravy technických nabídek nebo projektového inženýrství.
- Ovládáte anglický jazyk slovem i písmem na komunikativní úrovni (denní komunikace se zákazníky, dodavateli a dalšími stranami).
- Máte ochotu cestovat (2–4x ročně v rámci Evropy s dobou pobytu pokaždé 1–2 týdny) – školení, workshopy, seznámení se s kolegy.
- Jste silně orientován na zákazníka.
- Máte týmového ducha – táhnete společně za jeden provaz s cílem poskytnout zákazníkovi to nejlepší řešení.
Nabízíme
- Roční finanční bonus.
- Flexibilní pracovní doba.
- 25 dní dovolené.
- Každoroční revize mezd.
- Možnost práce z domova (Home Office) s finančním příspěvkem v kombinaci s prací v kanceláři.
- MultiSport karta.
- Možnost se vzdělávat – interní/externí odborné kurzy, jazykové kurzy a konference.
- Stravenkový paušál (finanční příspěvek přímo do mzdy).
- Příspěvek na penzijní připojištění (2–3 % z měsíční mzdy navíc).
- A mnoho dalšího…
Práce z domova
Nabízíme možnost pracovat jen z domova, převážně pracovat z domova nebo částečně pracovat z domova.Jiná sdělení
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta. Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku. Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám. Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!Máte zájem o nabídku Technický specialista Backoffice – Homeoffice?
Vaše odpověď přijde správné osobě:
Klára Gazdíková z Jobs Contact Personal, s.r.o.
Aktivní inzerát, stále vás hledají.
Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail
Podobné nabídky
Zařazeno v oborech: