O firmě
Personální a vzdělávací agenturaPopis pracovní nabídky
- Řešení incidentů vedoucí k jeho úspěšnému vyřešení s ohledem na jeho závažnost a definované procesy.
- Zprostředkování komunikace mezi technickým týmem a servisní podporou při řešení incidentů.
- Zajištění komunikace uvnitř vlastního týmu a s ostatními technickými týmy.
- Přímá podpora koncových uživatelů jednotlivých poboček společnosti
Požadujeme
- VŠ (v oblasti IT, techniky ..)
- Orientace v oblasti IT
- Nezbytný logický a systémový přístup k řešení problémů
- Výborná znalost anglického jazyka (úroveň C1)
- Dobrá komunikativnost uvnitř týmu i vně směrem k interním zákazníkům.
- Schopnost porozumění firemním procesům a prostředí zákazníků, pro které servisní centrum poskytuje služby.
- Znalosti a zkušenosti v oblasti PL SQL
- Dobré znalosti Microsoft (Security)
- Znalost sítě, operačních systémů, databází
Nabízíme
- Perspektivní a zajímavou práci v prosperující firmě
- Péči o osobní a profesní rozvoj
- Mladý kolektiv
- Každodenní využívání AJ
- Zaškolení v zahraničí