Volné pracovní místo  Technik zákaznické podpory

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání Vysokoškolské

O firmě

Personální a vzdělávací agentura

Popis pracovní nabídky

  • Řešení incidentů vedoucí k jeho úspěšnému vyřešení s ohledem na jeho závažnost a definované procesy.
  • Zprostředkování komunikace mezi technickým týmem a servisní podporou při řešení incidentů.
  • Zajištění komunikace uvnitř vlastního týmu a s ostatními technickými týmy.
  • Přímá podpora koncových uživatelů jednotlivých poboček společnosti

Požadujeme

  • VŠ (v oblasti IT, techniky ..)
  • Orientace v oblasti IT
  • Nezbytný logický a systémový přístup k řešení problémů
  • Výborná znalost anglického jazyka (úroveň C1)
  • Dobrá komunikativnost uvnitř týmu i vně směrem k interním zákazníkům.
  • Schopnost porozumění firemním procesům a prostředí zákazníků, pro které servisní centrum poskytuje služby.
  • Znalosti a zkušenosti v oblasti PL SQL
  • Dobré znalosti Microsoft (Security)
  • Znalost sítě, operačních systémů, databází

Nabízíme

  • Perspektivní a zajímavou práci v prosperující firmě
  • Péči o osobní a profesní rozvoj
  • Mladý kolektiv
  • Každodenní využívání AJ
  • Zaškolení v zahraničí

Jiná sdělení

V případě zájmu použíjte volbu "odpovědět".
 Zpět