Volné pracovní místo  Technologický CONTROLLER 50-65 000 Kč/měs

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání Bakalářské, Vysokoškolské

O firmě

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Popis pracovní nabídky

Ref. č.: 19-11-218966. Baví vás práce s čísly, daty a jejich analýzy? Je vám blízká oblast moderních technologií a chcete se v této oblasti rozvíjet? Hledáte samostatnou a zodpovědnou pozici?<br/>Odpověděli jste si na naše otázky ANO? Pak hledáme právě Vás na pozici TECHNICKÉHO CONTROLLERA. Vaší náplní práce bude:<ul>
<li> samostatná příprava a tvorba investičních modelů (business case) potřebných pro finanční rozhodování (rozvoj sítě, implementace nových produktů, make or buy, outsourcing,...)</li>
<li> spolupráce na významných investicích společnosti se zřetelem na jejich benefity a finanční profitabilitu</li>
<li> konsolidace vstupů, modelování, analýza, prezentace doporučení na schválení a zlepšení finanční výkonnosti</li>
<li> aktivní účast při tvorbě a implementaci finančních procesů a informačních systémů společnosti</li>
<li> pravidelný finanční reporting za účelem sledování výkonnosti společnosti a dosahování stanovených cílů – s tím související příprava doporučení za účelem naplnění těchto cílů a omezení případných rizik</li>
<li> příprava vstupů pro přípravu závěrky, kontrola úplnosti účtování v průběhu účetní závěrky, provádění a dokumentace svěřených SOX kontrol</li>
<li> účast na zajímavých projektech v rámci společnosti</li>
</ul>

Požadujeme

<ul>
<li> ukončené VŠ vzdělání (nejlépe ekonomického směru)</li>
<li> praxe v oblasti finančního plánování a reportingu či obchodních analýz</li>
<li> základní znalost účetních principů</li>
<li> znalost finančních nebo obchodních analýz, základů účetnictví</li>
<li> povědomí o telekomunikačním trhu</li>
<li> anglický jazyk - nutná velmi dobrá znalost slovem i písmem</li>
<li> velmi dobrá znalost MS Office (zejména pokročilá znalost Excelu včetně maker a VBA)</li>
<li> schopnost dobře komunikovat a prezentovat</li>
</ul>

Nabízíme

<ul>
<li> 25 dní dovolené</li>
<li> 2 dny osobního volna</li>
<li> po zkušební lhůtě možnost homeoffice</li>
<li> roční bonus</li>
<li> služební telefon i pro soukromé účely s neomezeným tarifem i do zahraničí</li>
<li> stravenky</li>
<li> zaměstnanecké výhody Cafeterie</li>
<li> nadstandardní zdravotní péči</li>
<li> příspěvek na penzijní připojištění</li>
</ul>
 Zpět