Volné pracovní místo TICKET ADMINISTRATOR S AJ a znalostí IT, part time, 120 Kč/hod
O firmě
Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).Popis pracovní nabídky
Máte zájem získat administrativní praxi v prestižní mezinárodní společnosti? V současné době hledáme pro svého významného klienta působícího v oblasti IT vhodné uchazeče/ky na pozici TICKET ADMINISTRATOR<br/><br/>Náplň práce:<ul>
<li> vyřizování zákaznických ticketů, helpdesk</li>
<li> poskytování konzultací, řešení</li>
<li> distribuce zákaznických požadavků na kompetentní osoby</li>
<li> podpora týmu</li>
</ul>
<br/>Pracovní doba: 20 hod/týden (dlouhodobá spolupráce)<br/>
<br/>Mzda: 120 Kč/hod<br/>
<br/>Lokalita: Praha 4 - Chodov
Požadujeme
<ul><li> ideálně student/ka VŠ se zaměřením na informatiku</li>
<li> zájem o dlouhodobou spolupráci</li>
<li> dobrá znalost anglického jazyka (každodenní komunikace s cizinci)</li>
<li> pokročilá znalost MS Office </li>
<li> orientace v oblasti IT nutností</li>
<li> schopnost pracovat pod tlakem</li>
<li> pečlivost nutná</li>
<li> prozákaznický přístup</li>
</ul>
Nabízíme
<ul><li> možnost získání praxe v mezinárodní společnosti</li>
<li> příspěvek na stravování</li>
<li> pozice vhodná pro absolventy</li>
<li> moderní pracovní prostředí</li>
</ul>