O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
- zodpovědnost za administrativní podporu při náboru nových zaměstnanců, změnách smlouvy a ukončení pracovního poměru
- komunikace s kandidáty (po telefonu), selektování životopisů, domlouvání pohovorů, poskytování feedbacku)
- tvorba inzerce
- HR administrativní podpora pro Evropu, Střední Východ a část Afriky
- aktualizace databáze informací o zaměstnancích (dodatky ke smlouvám, atd.)
- poskytovaní informací kolegům mimo HR oddělení
- další povinnosti popř. aktivní účast na projektech dle pokynů nadřízeného
- aktivní komunikace v rámci celé mezinárodní společnosti
Požadujeme
- VÝBORNÁ ZNALOST ANGLICKÉHO a NĚMECKÉHO JAZYKA (nutná znalost obou jazyků)
- pracovní zkušenost v oblasti náboru je výhodou
- cca 2 roky administrativní praxe v mezinárodní společnosti
- nadstandardní uživatelskou znalost MS Office
- schopnost pracovat na více projektech při současném dodržování termínů
- výborné organizační schopnosti, orientace na zákazníka
- znalost SAPu výhodou, nikoli podmínkou
Nabízíme
- nástup ihned
- finanční ohodnocení 24 000 - 27 000 Kč
- motivující firemní benefity
- možnosti získání pracovních zkušeností v prostředí mezinárodní společnosti