O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
- zodpovědnost za příchozí a odchozí operace v rámci skladů na konkrétní směně či napříč více směnami
- nastavení interních procesů při skladování v rámci centra
- přímé vedení 2-5 vedoucích oddělení
- dodržování celkové bezpečnosti práce, úrovně požadované kvality
- splnění a překročení operačních cílů
- strategické plánování a prognózy, hodnocení výsledků
- personál - hodnocení a odměňování
- mentoring - rozvoj podřízených a spolupracovníků
- sdílení a rozvoj best practices v rámci sítě
Požadujeme
- VŠ s odpovídajícím zaměřením
- minimálně 3 roky praxe v logistice na podobné pozici
- AJ na pokročilé úrovni (aktivní komunikace se zahraničními klienty)
- schopnost zvládnout měnící se priority a používat dobrý úsudek při stresových situacích
- zájem o dlouhodobý profesní rozvoj
- zkušenosti s měřením a vyhodnocováním výkonu v oblasti skladování
- znalost 5S, 3PL, 6 Sigma, KPI
- znalost procesů a Lean techniky - konkrétní výsledky
- flexibilita v práci o víkendech a / nebo přes noc (směnnost)
Nabízíme
- neopakovatelnou možnosti být u startu něčeho nového
- získání dalších úhlů pohledu - sdílení mezinárodního know-how
- působení u prestižní nadnárodní společnost
- mzdové ohodnocení dle Vašich dosavadních zkušeností
- další rozvoj (osobní/kariérní)