Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo TOP OFFER: PAYROLL OPERATION SUPPORT CONSULTANT

aktivní
Randstad s.r.o.

Jsme personální agentura s 55ti letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Můžete se za námi zastavit na 11 pobočkách po celé ČR.

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

  • Migration Project Support
  • Single point of contact for country migration Lead
  • Country Payroll process migration advice & input
  • Build test scripts
  • Set-up testing scenarios, testing, reconciliation/va­lidation of test results, documentation
  • Support with new process implementation and standardisation
  • Continuously improve work procedures and processes
  • Cycle payroll process overview and support/ensure the accuracy of the payroll process
  • Lead defined Payroll programs with assigned deliverables within budget, including scoping, planning, risk mitigation, quality and communication

Vendor Management Support

  • Ensure accuracy & timely payment of invoices
  • Facilitate payment approval process and controls
  • Facilitate business case development
  • Facilitate regular financial reviews
  • Calculate and process service allocations
  • Maintain industry knowledge of pricing and service level benchmarks
  • Manage change orders/change requests
  • Monitor Service Level Management/reports
  • Manage day to day operational questions
  • Support contract negotiation
  • Facilitate annual planning and forecasting


For our international client, located in Prague, we are searching for a successful candidate for a challenging position

PAYROLL OPERATION SUPPORT CONSULTANT with ENGLISH AND EXPERIENCE

Požadujeme

  • Successful completed university level (Bachelor or Master Degree)
  • >>> Minimum of 3 years working experience in administration / HR / Finance
  • >>> Minimum of 1 year Vendor management experience
  • Project base working experience
  • Payroll knowledge – operational and payroll processing knowledge required
  • Experience working within a service orientated environment
  • ENGLISH MUST BE (other language skills preferred )
  • ADVANCED MS OFFICE

Nabízíme

  • work in a prestigious international company
  • motivation salary according to experience
  • attractive benefits system

Jiná sdělení

V případě zájmu použíjte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Manažer rozvoje
Pozice Manažer rozvoje v naši společností, která funguje v oblasti Barvy-laky je vhodná pro cílevědomého pracovníka zaměřeného na výsledky. Požadavky: - VŠ v oblastí účetnictví - znalost zahraničního trhu (Kazachstán) - znalost RJ ...
DAK Europe s.r.o. Tigridova 1501/6, Praha Plný úvazek
aktivní
Ekonomický poradce
Místo výkonu: V Pachmance 540, 164 00 Praha 6 Kontakt: Bc. Tomáš Skácel, e-mail: <!--poslatEmail--> Poradenská a konzultační činnost, akvizice nových zákazníků, zpracování odborných studií a posudků, poradenské služby v oblasti ...
Granton s.r.o. V Pachmance 540, Praha Plný úvazek
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno