O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
- řídí a kontroluje vozový park, produktivitu provozu svých podřízených s ohledem na maximální možnou kvalitu služby pro zákazníky
- zodpovídá za dodržování nastavených provozních procesů a podílí se na jejich zlepšení v souladu se stanovenými targety
- má přehled o pohybu všech vozidel, knihy jízd, zpracování dokumentace
- účastní se a zodpovídá za výsledky auditů a jejich nastavené procesy
- udržuje a rozvíjí partnerství s klíčovými zákazníky a klíčovými dodavateli
- jasně specifikuje všechny provozní/procesní postupy a zajišťuje, aby je zaměstnanci znali a rozuměli jim
- řídí, motivuje a rozvíjí své podřízené
- zodpovídá za dodržování zásad bezpečnosti práce a požární ochrany
- reporting, spolupráce s ostatními odděleními společnosti
Požadujeme
- SŠ, VŠ, ideálně logistického zaměření
- znalost NĚMECKÉHO na komunikativní úrovni
> praxe v logistice / zájem o logistiku podmínkou <
- dobrá znalost práce na PC (MS Office)
Nabízíme
- zaměření na zákazníky - soustřeďuje se na identifikaci a uspokojení potřeb zákazníků
- komunikační schopnosti, schopnost pracovat pod tlakem,
- schopnost řešit nestandardní situace
- řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič)
- neopakovatelná nabídka v oblasti logistiky
- motivující finanční ohodnocení
- přátelské prostředí
- působení u prestižní nadnárodní společnosti
- další rozvoj (osobní/kariérní)
- široká škála benefitů a zaměstnaneckých výhod