Volné pracovní místo  Účetní (A13281)

Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Vzdělání Bakalářské, Vysokoškolské
Odpovědět na nabídku

O firmě

Jsme personální agentura s dlouholetou tradicí a širokou sítí poboček v ČR i v Evropě. Nabízíme širokou nabídku pracovních pozic, spolehlivé personální poradenství a zprostředkování kmenových i agenturních zaměstnanců. V České republice působíme již od roku 1993 a naše pobočky naleznete v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci a Českých Velenicích.

Jako aktivní člen APPS garantujeme dodržování srovnatelných mzdových podmínek agenturních zaměstnanců a všech pracovně-právních předpisů. Naše filozofie je založena na zabezpečení profesionální pracovní atmosféry směrem k našim klientům i zaměstnancům. Dbáme na vysokou kvalitu poskytovaných služeb, o zaměstnance se staráme s maximální péčí a věříme, že individuální přístup má zásadní vliv na jejich spokojenost.

Popis pracovní nabídky

Pro našeho klienta, předního developera na českém trhu, hledáme Účetní/Účetního, který/á se bude podílet na každodenním vedení účetnictví a finanční agendy.
Účel pozice: jako Účetní budete zodpovědný/á za každodenní vedení účetnictví holdingových společností a za zajištění přesného a včasného finančního reportingu.
Hledáme pečlivou, energickou a zodpovědnou osobnost, kterou účetnictví opravdu baví a někoho, kdo ocení práci v mezinárodním prostředí s přátelskou a otevřenou firemní kulturou.
Pozice je vhodná také pro uchazeče či uchazečky, kteří preferují zkrácený úvazek nebo hledají flexibilnější formu spolupráce.
  • Vedení každodenních účetních operací pro holdingové společnosti
  • Účast na měsíčních a ročních uzávěrkách s důrazem na přesnost a včasnost výkazů
  • Příprava odsouhlasení účtů (banky, mezifiremní vztahy, rozvaha) a řešení nesrovnalostí
  • Spolupráce na přípravě finančních výkazů
  • Podpora při auditech
  • Zajištění souladu s účetními standardy, interními zásadami a kontrolními mechanismy
  • Účast na zlepšování procesů, automatizaci a rozvoji ERP systému
  • Podpora v plánování a manažerském reportingu

Požadujeme

  • Vysokoškolské vzdělání v oboru účetnictví, finance nebo příbuzném oboru
  • min. 3 roky praxe v účetnictví, ideálně v rámci mezinárodní skupiny, holdingu nebo z externího účetnictví
  • Pokročilá znalost Excelu a ERP systémů
  • Analytické myšlení, důraz na detail a schopnost dodržovat termíny
  • Angličtina na komunikativní úrovni (mluvená i psaná)

Nabízíme

  • Práci v rostoucí a stabilní mezinárodní společnosti
  • Moderní kanceláře v centru Prahy
  • 4 týdny dovolené při nástupu, po 3 letech 5 týdnů
  • Občerstvení na pracovišti (snídaně/oběd)
  • Příspěvek na penzijní připojištění / DIP nebo životní pojištění
  • Jazykové kurzy zdarma přímo v kanceláři
  • Plně hrazenou MultiSport kartu
  • Kurzy profesního rozvoje a vzdělávání
  • Teambuildingy a zaměstnanecké akce
  • Možnost účasti v programu nákupu zaměstnaneckých akcií
  • Možnost zkraceného úvazku
  • Pozice je vhodná jak pro muže tak pro ženy
Těšíme se na spolupráci!

Vhodné pro

Absolventy.

Máte zájem o nabídku Účetní (A13281)?

Vaše odpověď přijde správné osobě:
Inna Hottmar z HOFMANN WIZARD s.r.o.

Přidáno včera

Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail

Nechte si poslat na váš e-mail nabídku Účetní (A13281)

Provozovatel Easy-prace.cz, RB recruitment s.r.o., vám zašle na Váš e-mail odkaz na danou nabídku.
 Zpět