Volné pracovní místo  Účetní cestovních náhrad/pokladní

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou

O firmě

S&T CZ s.r.o. je vedoucí systémový integrátor a dodavatel informačních technologií v České republice, člen mezinárodní skupiny S&T.
S&T CZ s.r.o. se specializuje na řešení a služby pro střední a větší organizace a státní správu. Těžištěm činnosti jsou dodávky podnikových informačních systémů, business inteligence, sofistikovaných řešení v oblasti technické infrastruktury ICT a širokého portfolia souvisejících služeb a servisní podpory.

Popis pracovní nabídky

Pro posílení našeho týmu F&A hledáme kandidáty/kandidátky na pozici Účetní cestovních náhrad/pokladní


  • měsíční účtování pokladních dokladů, vyúčtování cestovních dokladů, vyúčtování cestovních úhrad, záloh a spotřeby stravenek do účetního systému
  • vyhotovení, číslování a kontrola výdajových a příjmových pokladních dokladů
  • správa pokladny a evidence pokladní knihy
  • příprava podkladů pro mzdovou účetní (zodpovědnost za včasné předání soupisů vyplacených záloh na mzdy za příslušný měsíc a spotřeby benzínu pro soukromé účely)
  • zodpovědnost za distribuci stravenek začátkem každého čtvrtletí zaměstnancům (inventuru, kontrolu dle docházky a včasné odeslání objednávky)
  • měsíční inventuru účtů, příslušných pro svěřenou oblast činnosti a odsouhlasení zůstatků s podrobnou evidencí
  • evidence a kontrola vyúčtování vyplacených záloh včetně případného upozornění dlužníků
  • evidence knih jízd a aktualizace evidence soukromých automobilů zaměstnanců
  • včasné a správné předávání údajů z cestovních dokladů pro potřeby přiznání k silniční dani
  • včasné a správné vyplnění formulářů pro statistický úřad a jejich včasné odeslání
  • spolupráce s hlavním účetním při tvorbě finančních procedur, vnitropodnikových směrnice a asistence při roční uzávěrce

Požadujeme

  • SŠ s ekonomickým zaměřením a min. 1 rok praxe na obdobné pozici
  • znalost zákona o účetnictví a účetních postupů, ČÚS, zákona o DPH a o daních z příjmu a ostatních daní
  • pečlivost, systematičnost, přesnost a trpělivost
  • asertivní a komunikativní přístup
  • znalost práce na PC (Word, Excel, Internet a Outlook)
  • znalost SAP výhodou
  • komunikativní angličtina výhodou
  • časová flexibilita

Nabízíme

  • zázemí stabilní mezinárodní společnosti
  • motivující platové ohodnocení
  • možnost osobního rozvoje, školení, certifikace
  • propracovaný systém benefitů (stravenky ihned, 5 týdnů dovolené, kurzy AJ, zaměstnanecké půjčky, penzijní připojištění, poukázky na sportovní a kulturní aktivity)

Jiná sdělení

Místo výkonu práce : Praha 4 – Pankrác


Nástup : Možný ihned

V případě zájmu použijte volbu "odpovědět".
 Zpět