Volné pracovní místo Účetní cestovních náhrad/pokladní
O firmě
S&T CZ s.r.o. je vedoucí systémový integrátor a dodavatel informačních technologií v České republice, člen mezinárodní skupiny S&T.S&T CZ s.r.o. se specializuje na řešení a služby pro střední a větší organizace a státní správu. Těžištěm činnosti jsou dodávky podnikových informačních systémů, business inteligence, sofistikovaných řešení v oblasti technické infrastruktury ICT a širokého portfolia souvisejících služeb a servisní podpory.
Popis pracovní nabídky
Pro posílení našeho týmu F&A hledáme kandidáty/kandidátky na pozici Účetní cestovních náhrad/pokladní- měsíční účtování pokladních dokladů, vyúčtování cestovních dokladů, vyúčtování cestovních úhrad, záloh a spotřeby stravenek do účetního systému
- vyhotovení, číslování a kontrola výdajových a příjmových pokladních dokladů
- správa pokladny a evidence pokladní knihy
- příprava podkladů pro mzdovou účetní (zodpovědnost za včasné předání soupisů vyplacených záloh na mzdy za příslušný měsíc a spotřeby benzínu pro soukromé účely)
- zodpovědnost za distribuci stravenek začátkem každého čtvrtletí zaměstnancům (inventuru, kontrolu dle docházky a včasné odeslání objednávky)
- měsíční inventuru účtů, příslušných pro svěřenou oblast činnosti a odsouhlasení zůstatků s podrobnou evidencí
- evidence a kontrola vyúčtování vyplacených záloh včetně případného upozornění dlužníků
- evidence knih jízd a aktualizace evidence soukromých automobilů zaměstnanců
- včasné a správné předávání údajů z cestovních dokladů pro potřeby přiznání k silniční dani
- včasné a správné vyplnění formulářů pro statistický úřad a jejich včasné odeslání
- spolupráce s hlavním účetním při tvorbě finančních procedur, vnitropodnikových směrnice a asistence při roční uzávěrce
Požadujeme
- SŠ s ekonomickým zaměřením a min. 1 rok praxe na obdobné pozici
- znalost zákona o účetnictví a účetních postupů, ČÚS, zákona o DPH a o daních z příjmu a ostatních daní
- pečlivost, systematičnost, přesnost a trpělivost
- asertivní a komunikativní přístup
- znalost práce na PC (Word, Excel, Internet a Outlook)
- znalost SAP výhodou
- komunikativní angličtina výhodou
- časová flexibilita
Nabízíme
- zázemí stabilní mezinárodní společnosti
- motivující platové ohodnocení
- možnost osobního rozvoje, školení, certifikace
- propracovaný systém benefitů (stravenky ihned, 5 týdnů dovolené, kurzy AJ, zaměstnanecké půjčky, penzijní připojištění, poukázky na sportovní a kulturní aktivity)
Jiná sdělení
Místo výkonu práce : Praha 4 – PankrácNástup : Možný ihned
V případě zájmu použijte volbu "odpovědět".