Volné pracovní místo  Účetní s AJ - Flexi pracovní doba a Home office

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání Bakalářské, Vysokoškolské

O firmě

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Popis pracovní nabídky

Ref. č.: 20-28-235253. Máte zkušenosti v oblasti ÚČETNICTVÍ? <br/>…stačit bude i kratší pracovní zkušenost (minimálně 1,5 rok a více)<br/>
<br/>Chcete používat ANGLIČTINU? <br/>… angličtinu využijete při každodenní práci a komunikaci s kolegy i klienty.<br/>
<br/>Je pro vás důležité se dále vzdělávat a preferujete flexibilní pracovní dobu? <br/>… příchod i odchod z práce budete moci přizpůsobit vašim potřebám a získáte také řadu benefitů zaměřených na další vzdělávání.<br/>
<br/>Nyní máte skvělou příležitost stát se součástí účetního týmu (General Ledger team) v rostoucí mezinárodní společnosti. <br/>
<br/>Jako General Ledger účetní budete:<ul>
<li> zodpovědnost za rekonciliaci účtů v hlavní knize</li>
<li> zaúčtování měsíčních závěrkových operací, příprava uzávěrky a reportingu</li>
<li> příprava a kontrola účetních zápisů v deníku</li>
<li> finanční schvalování a kontrola faktur </li>
<li> spolupráce na zefektivnění procesů v rámci oddělení</li>
<li> zodpovědnost za dokumentaci a pravidelný update systému</li>
<li> asistence při interním i externím auditu, příprava podkladů, komunikace s auditory</li>
<li> komunikace napříč všemi odděleními převážně v anglickém jazyce</li>
</ul>

Požadujeme

Jaký profil hledáme? <ul>
<li> Vzdělání v oblasti účetnictví/financí/ekonomie</li>
<li> Předchozí praxe v účetnictví (alespoň 1 rok)</li>
<li> Pokročilé znalosti angličtiny pro každodenní komunikaci </li>
<li> Znalost finančních procesů a účetnictví</li>
<li> Schopnost pracovat na PC a s MS Office (především Excel)</li>
<li> Znalost SAP je výhodou</li>
<li> Pečlivost, orientace na detail</li>
<li> Dobré komunikační dovednosti</li>
</ul>

Nabízíme

Na jaké benefit se můžete těšit? <ul>
<li> Flexibilní začátek a konec pracovní doby</li>
<li> Možnost občasné práce z domova (3 dny/měsíčně)</li>
<li> 5 400 Kč na jazykové vzdělávání a další kurzy</li>
<li> 2 placené dny na externí školení</li>
<li> Propracovaný systém interního vzdělávání a rotační program</li>
<li> 5 týdnů dovolené</li>
<li> Stravenky</li>
<li> Kafetérie (v hodnotě 3% hrubého měsíčního platu)</li>
<li> Úrazové a cestovní připojištění i pro soukromé účely</li>
<li> Zaměstnanecké slevy</li>
<li> Občerstvení na pracovišti, včetně košíků s ovocem</li>
<li> Teambuildingy a zaměstnanecké akce</li>
</ul>
<br/>Lokalita: Praha (v docházkové vzdálenosti stanice metra)

Vhodné pro

Absolventy.
 Zpět