O firmě
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 13 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimoprofesního.
Popis pracovní nabídky
- kontrola, zadávání, účtování a správa účetních dokladů
- interní zúčtování dodávek
- vyřizování upomínek
- proúčtování self-billingu
- administrativní práce v rámci ekonomického oddělení
- evidence a účtování stálých aktiv
Požadujeme
- SŠ vzdělání (ekonomického směru)
- znalost účetní a daňové problematiky, praxe minimálně 3 roky
- středně pokročilá znalost anglického nebo německého jazyka (min. úroveň B1)
- uživatelská znalost práce na PC (MS Office)
- samostatnost, spolehlivost, pečlivost
- odolnost vůči zátěži
- ochota dalšího vzdělávání
- aktivní přístup k práci
Nabízíme
- zázemí stabilní společnosti
- zajímavá a zodpovědná práce v přátelském prostředí
- osobní a profesní růst, odborné vzdělávání
- bonusy za řádnou docházku
- bonusy za produktivitu a kvalitu závodu
- 5 týdnů dovolené, stravenky, příspěvky na ŽP a další zajímavé benefity