O firmě
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 13 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimoprofesního.
Popis pracovní nabídky
- provádění vybraných účetních operací v ERP systému LN (účtování a párování materiálových a režijních faktur, bankovních operací, pohybu zásob, materiálových inventur, vnitropodnikových dokladů, skupinová odsouhlasení, atp.)
- po zapracování provádění kontrolních činností (zůstatků rozvážných účtů, přijatých záloh, nejasných příjmů)
Požadujeme
- SŠ vzdělání v ekonomickém oboru
- znalost podvojného účetnictví
- znalost souvisejících daňových a účetně právních předpisů
- znalost AJ na komunikativní úrovni vítána
- znalost práce v ERP systémech (Infor LN) výhodou
- uživatelská znalost MS Office (Excel, Word)
- dobré komunikační schopnosti, týmová spolupráce
- časová flexibilita s ohledem k měsíčním a ročním uzávěrkovým pracem
- pečlivost, spolehlivost, odpovědnost, samostatnost, vysoké nasazení
- schopnost a ochota neustále se vzdělávat
Nabízíme
- zodpovědnou pozici v úspěšné stabilní společnosti s vizí a budoucností
- moderní pracovní prostředí
- možnost rozvíjet své znalosti a dovednosti
- 5 týdnů dovolené, závodní stravování, příspěvek na dojížděni
- Individuálně zaměřené osobnostní a profesní vzdělávání, kurzy angličtiny, aj.