Volné pracovní místo  Účetní

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské

O firmě

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Popis pracovní nabídky

Ref. č.: 19-11-238764. Studoval/a jsi účetnictví a nabízíš v tomto oboru kvalitní a alespoň dvouletou praxi? Ačkoli tě práce s čísly baví, naplňovala by tě rozmanitější zodpovědnost? Láká tě neformální, moderní a nadčasové prostředí, společnost přátelského kolektivu a možnost uplatnit nejen účatní znalosti? <br/>
<br/>Pokud říkáš ano a k tomu se považuješ za schopného, energického a samostatného člověka, který potřebuje chápat souvislosti, nebojíš se komunikovat (a to i v anglickém jazyce) - neváhej a pošli nám své CV, možná pro tebe máme tvoji práci snů!<br/>
<br/>Na pozici ÚČETNÍ tě čeká řada různorodých aktivit: <br/>
<br/>
<ul>
<li> kontrola správnosti účetních dokladů </li>
<li> zpracování a zaúčtování přijatých faktur </li>
<li> zpracování bankovních výpisů, kontrola plateb </li>
<li> příprava platebních příkazů (tuzemské i zahraniční), zápočtů a podkladů pro účetní</li>
<li> správa datových schránek</li>
<li> vystavování faktur, přefakturace mezi společnostmi</li>
<li> tvorba intrastat</li>
<li> správa vozového parku</li>
<li> spolupráce s dalšími odděleními společnosti </li>
<li> přímá komunikace s privátními bankéři</li>
<li> komunikace s auditory</li>
<li> přímá spolupráce s finančním ředitelem a ředitelem společnosti</li>
<li> příprava účetních podkladů</li>
<li>
</li>
</ul>

Požadujeme

<ul>
<li> SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru (ideálně fakulta financí a účetnictví)</li>
<li> pokročilá znalost angličtiny</li>
<li> zájem o problematiku firemních financí a účetnictví, ochota dále se vzdělávat</li>
<li> praxe v oblasti financí a účetnictví ideálně 3 roky, minimálně 2 roky praxe </li>
<li> dobrá znalost práce na PC</li>
<li> pečlivost, spolehlivost, samostatnost</li>
<li> dobré komunikační a organizační schopnosti</li>
<li> reprezentativní vystupování a pozitivní pšítup</li>
<li> znalost účetního programu Aconto nebo Abra výhodou</li>
</ul>

Nabízíme

<ul>
<li> zázemí úspěšné mezinárodní společnosti</li>
<li> zaměstnanecká sleva na portfolio produktů</li>
<li> občerstvení na pracovišti</li>
<li> moderní, příjemné pracovní prostředí</li>
<li> firemní akce</li>
<li> pohyblivý balíček benefitů</li>
</ul>
 Zpět