Popis pracovní nabídky
Pro našeho významného klienta, nadnárodní výrobní společnost se sídlem v Chomutově, hledáme vhodného kandidáta/-ku na uvedenou pozici.Náplň práce:
- Vedení pokladny a kontrola řádného a včasného zaúčtování dokladů.
- Kontrola řádného a včasného vystavení, zaúčtování a zaplacení faktur.
- Kontrola podkladů a včasného zpracování hlášení pro Český statistický úřad a jiné orgány státní správy a samosprávy, pokud to zákon vyžaduje, a to ve spolupráci s ostatními oddělením společnosti.
- Kontrola interface mezi účetními databázovými systémy a odstraňování chyb.
- Kontrola a aktualizace oceňování zásob, příprava podkladů pro roční přecenění zásob a vlastní přeceňování a oceňování zásob.
- Příprava a poskytování finančních informací a analýz pro přímého nadřízeného a ředitele závodu popř. pro ostatní manažery.
- Příprava podkladů pro rozpočty, měsíční hospodářské výsledky a prognózy dalšího vývoje a zpracování analýz.
Požadujeme
- VŠ ekonomického směru.
- Minimálně 2 roky praxe ve finančním oddělení ve výrobní společnosti.
- Dobrá znalost MS Office – především MS Excel.
- Angličtina na dobré úrovni podmínkou
- Schopnost práce pod stresem s přesně vymezenými termíny.
- Schopnost práce s citlivými informacemi.
- Schopnost komunikace v mnohonárodnostním kolektivu.
Nabízíme
- Odpovídající finanční ohodnocení (od 30.000,- - dle praxe kandidáta)
- Týden dovolené navíc.
- Příspěvek na stravování a penzijní připojištění.
- Příjemné pracovní prostředí.
- Moderní prostory
Jiná sdělení
Možnost nástupu: ihned, příp. dle dohodyV případě zájmu použijte volbu na "odpovědět".