O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
- kontrola a vkládání veškerých účetních dokumentů do systému SAP
- příprava finančních a regulačních reportů podle platných právních předpisů
- komunikace s bankovními ústavy (kontrola plateb, platebních příkazů)
- příprava měsíční uzávěrky
- Specifické úkoly:
- registrace zaměstnanců a jejich odhlášení z Úřadu práce a ostatních úřadů státní správy
- měsíční a výroční zprávy pro finanční úřad a další úřady státní správy
- zpracovávání zpráv pro Český statistický úřad
- spolupráce s personálním oddělením ohledně stravenek, mezd, účtování
- kontrola mobilních telefonů a SIM karet, komunikace s poskytovatelem telefonních služeb
- péče a aktualizace dokumentů od dodavatelů a supermarketů
- podílení se na technické kontrole firemních automobilů
- kalkulace mezd firemních zaměstnanců
Požadujeme
- VŠ (min. Bc.) v oboru účetnictví/finance
- relevantní pracovní zkušenost na obdobné pozici min. 3 roky (v mezinárodní výrobní společnosti výhodou).
- spolehlivost, samostatnost, odpovědnost, komunikativnost, důslednost
- anglický jazyk výhodou, nikoli podmínkou
- uživatelská znalost práce na PC
Nabízíme
- atraktivní mzdové ohodnocení
- profesionální pracovní prostředí mezinárodní společnosti
- dynamický team
- balíček firemních benefitů
- spolupráce s profesionály v oboru