Volné pracovní místo Účetní
Lokalita
a další
Firma
BLIKA s.r.o.
Pracovní poměr
Úvazek
Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
O firmě
Blika - inteligentně navržený a dobře fungující kvalitní nábytek pro nástroje v průmyslu a dílnách, zajišťuje pořádek a ochranu proti krádeži.Popis pracovní nabídky
- Samostatné vedení kompletní účetní agendy
- Účtování o pohybech na účtech hlavní knihy, účetní osnovy - řádné a včasné účtování na účtech / závěrkové práce, opravné účtování, účtování interních dokladů /
- Příprava, řízení a kontrola měsíční účetní závěrky s ohledem na dodržení interních termínů
- Kontrola účetních dokladů a účetních zápisů ve vztahu k DPH, kontrola správného účtování DPH v účetním systému, analýza.
- Příprava podkladů pro účetní audit nebo daňové kontroly
- Komunikace s odběrateli, dodavateli, daňovým úřadem a statistickým úřadem
- Pravidelné sledování a porovnávání zůstatků vedlejších knih s účty hlavní knihy,
- Řádná evidence svěřených účetních dokladů
- Řešení případných problémů v rámci svěřené agendy
- Podílení se na roční účetní závěrce
- Zpracování statistických výkazů v komunikaci se statistickými úřady
- Evidence operativního majetku ve firmě, smluv společnosti, aut společnosti, záručních listů a důležitých dokladů / plné moci, registrační formuláře, potvrzení z úřadů /
- Kontrola každé faktury zda splňuje náležitosti daňového dokladu, v případě neúplnosti faktury - vrácení fa formou písemnou nebo telefonicky
- Manuální zaúčtování na dokladu
- Registrace faktury - manuální zadávání do programu
- Po obdržení faktury - účtování na příslušné účty podle obsahu a podle účetní osnovy
- Vedení a účtování pokladny - tuzemské, valutové
- Vydávání peněz na základě podepsaných požadavků jednatelem společnosti
- Vystavování výdajových a příjmových dokladů
- Zapisování výdajů a příjmů do pokladní knihy
- Fyzická kontrola stavu peněžních prostředků
- Účtování pokladny - manuální zadávání do Concordu a přiřazení k příslušným účtům
- Vedení a zpracovávání cestovních příkazů - podle potřeby vystavení CP, zaevidování a následně zpracování CP
- Vystavování a účtování faktur - železný odpad, papír, refakturaci
- Zpracování bankovních výpisů / účet podnikatelský, účet payroll / - každé ráno, komunikace s bankou v případě potřeby, výběr peněz z banky podle potřeby
- Evidence dlouhodobého majetku
- Odpisování
- Podílení se na měsíční účetní závěrce
- Účtování stravenek - vydaných společností, vrácených - společností, zvláště pro jídelna a stravenky
- Účtování mezd podle zaslaných přehledů
- Zpracování a účtování rezerv
- Kontrola účetních dokladů a účetních zápisů
- Analýza příslušných účtů
- Kontrola účetních dokladů a účetních zápisů ve vztahu k DPH, kontrola správného účtování DPH v účetním systému, analýza
- Zpracování daňového přiznání
- Komunikace s daňovým úřadem
- Zpracování souhrnného hlášení
- Podle stavu peněžních prostředků vypracování cash flow
- Příprava plateb
Požadujeme
Zkušenosti z oboru minimálně 2 roky.Administrativní a ekonomické znalosti:
Fakturace - expert
Hospodářská korespondence - expert
Mzdové účetnictví - pokročilý
Podvojné účetnictví - expert
Pokladna - expert
Skladové hospodářství - pokročilý
Strojopis - expert
Počítačové znalosti - uživatel:
Microsoft Word - expert
Microsoft Dynamics NAV - pokročilý
Nabízíme
Zajímavé pracovní uplatnění ve stabilní dánské společnosti.Pružná pracovní doba.
Zaměstnanecké benefity - stravenky, lekce AJ,..