Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo VEDOUCÍ BACK OFFICE S NĚMČINOU, ref. č LU-196

aktivní
APROFES,s.r.o.

APROFES, s.r.o. byla založena před 20lety. Své služby poskytuje klientům na celém území ČR a Slovenska.

Disponujeme výhradně týmem odborníků, kteří jsou specializováni na personální problematiku a personální psychologii. Stoprocentně tedy ručíme za kvalitu své práce.

APROFES, s.r.o. nabízí komplexní profesionální služby z oblasti lidských zdrojů – personálního poradenství:
 

  • vyhledávání a výběry kvalifikovaných pracovníků na základě požadavků klienta 
  • cílený výběr – head hunting
  • zprostředkování práce
  • psychologické analýzy osobnosti
  • personální audity
  • výcvikové programy, vzdělávací semináře
  • psychologické a personální poradenství
  • dopravně-psychologické vyšetření
Místo pracoviště
Praha 9
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské
Hrubý plat
od 30.000 Kč

Popis pracovní nabídky

Našim klientem je zahraniční firma, která se zabývá pronájmem pracovních oděvů a prodejem ochranných pracovních pomůcek. Firma je v ČR etablovaná již několik let a poskytuje svým zákazníkům kompletní servis.

Do svého týmu nyní hledá schopného člověka na pozici

VEDOUCÍ BACK OFFICE – SERVIS A ORGANIZACE

Co bude Vaším úkolem?

  • podpora obchodního ředitele
  • vedení různých projektů
  • kontrola dodržování firemních procesů
  • zajištění průběhu nových obchodů – stanovení termínů, rozdělení úkolů
  • organizace jednání
  • rozhodování o prodloužení nebo změně smlouvy
  • organizace a dohled prvních zavážek
  • výběr a vedení týmu úseku servisu a organizace (celkem 3 zaměstnanci)
  • controlling a statistiky nových zákazníků, zjišťování spokojenosti zákazníků
  • plánování dovolených a zástupů
  • plánování a kontrola cílů oddělení


Co by měl ideální kandidát splňovat?

  • praxi v administrativě, obchodu, zákaznickém servisu
  • SŠ/ VŠ vzdělání
  • uživatelskou znalost MS Word a MS Excel, Outlook
  • výborné komunikační a vyjadřovací dovednosti
  • spolehlivost a ochotu učit se stále novým věcem
  • komunikativní znalost německého jazyka – školení, meetingy
  • schopnost analyzovat a efektivně řešit problémy
  • pečlivost a flexibilitu
  • zkušenost s vedením malého týmu (3 přímí podřízení) – výhodou


Co Vám firma může nabídnout?

  • zázemí stabilní společnosti a příjemný kolektiv
  • velmi zajímavé finanční ohodnocení + 13. a 14. plat 
  • motivační bonusový plán (školení, stravenky, výuka NJ, příspěvek na ŽP, DP, sleva na firemní výrobky, podnikové akce) 
  • práci na HPP
  • pestrou zajímavou práci
  • pracoviště Praha – Horní Počernice

Jiná sdělení

Zajímá Vás tato pracovní příležitost nebo máte v okolí známého, kterého nám můžete doporučit? Pokud ano, neváhejte nás kontaktovat na e-mailu poslat email Budeme se těšit na Vaše reakce.

Děkujeme za Váš zájem o tuto pozici. Pokud Vás, v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, nebudeme kontaktovat, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašich osobních materiálů do společnosti APROFES, s.r.o. dáváte souhlas ke zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů.

Podobné nabídky práce

Recepční
* Organizace chodu recepce a zajišťování porad vedení společnosti (rezervace zasedacích místností, občerstvení). * Zpracování pošty, datových schránek a administrace obchodních sml ...
AutoESA a.s. Průmyslová 1306/7, Praha 10 Plný úvazek
aktivní
Zpracovatel studijních podkladů
Chcete se stále zdokonalovat a kvalifikovat ve svém vystudovaném oboru? Preferujete práci z domu, jste zodpovědní, precizní a dodržování termínů Vám nedělá problém? V tom případě n ...
Ellmer s.r.o. Praha, Jihočeský kraj, Jihomoravský... Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
aktivní
Administrativní pracovník - back office
Administrativní pracovník, který se stará o zpracování došlých poptávek a dotazů zákazníků a dále je zpracovává dle interních procesů firmy, vyřizování a expedice objednávek, příjem a zařazení zboží do skladu, vyřizování reklamací ...
JOBSYSTEM s.r.o. Praha 8 Plný úvazek
dnes
EXPENSE ADMINISTRATOR for part time
Ref. č.: 13-12-245515. Do you like to work in Excel and want to learn more from administration? Do you want to work in an international environment and use English daily?<br/> <br/>An international company operating in medical tec ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha 9 Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
ADMINISTRATIVNÍ PODPORA HR
Ref. č.: 13-12-245496. Hledáte praxi v rámci HR oddělení? Máte zájem zjistit jak to funguje v mezinárodní společnosti? Nemáte problém denně používat angličtinu?<br/> <br/>Právě hledáme vhodné kandidáty na pozici ADMINISTRATIVNÍ PO ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha 9 Plný úvazek
dnes
BRIGÁDA na LÉTO s ANGLIČTINOU, 26 000 Kč/měs.
Ref. č.: 13-28-245508. Hledáte si letní brigádu a mluvíte anglicky? Baví Vás komunikace se zákazníky? Pak hledáme právě Vás! Pro zavedenou mezinárodní společnost hledáme BRIGÁDNÍKA na LÉTO, který bude mít na starosti hlavně mapová ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno