Volné pracovní místo VEDOUCÍ EKONOMICKÉHO ODBORU – CONTROLLING
Lokalita
a další
Firma
FENIX SEARCH s.r.o.
Pracovní poměr
Úvazek
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
O firmě
Jsme personálně-poradenská agentura nabízející služby v oblasti náboru zaměstnanců a zprostředkování zaměstnání od roku 2012 v České republice. Poskytujeme služby na základě oprávnění "Povolení ke zprostředkování zaměstnání" vydaného Ministerstvem práce a sociálních věcí České republiky.ČEMU SE VĚNUJEME?
Za naší nabídkou služeb stojí více než 10 let zkušeností v oblasti náborů zaměstnanců a projektového řízení v oblasti HR. Vyhledáváme pracovníky jednorázově, spolupodílíme se na vytváření celých týmů nebo Vám kompletně personálně obsadíme novou firmu či pobočku. Služby v oblasti HR poskytujeme napříč všemi obory a pracovními pozicemi v rámci soukromého i veřejného sektoru. Nejvíc zkušeností máme právě s technickými obory, kam dosazujeme stovky zaměstnanců ročně.
JAKÉ SLUŽBY POSKYTUJEME?
NÁBOR ZAMĚSTNANCŮ/RECRUITMENT – výběr a vyhledání kměnových zaměstnanců
PŘÍMÉ VYHLEDÁVÁNÍ ZAMĚSTNANCŮ/EXECUTIVE SEARCH – metoda vhodná pro vyhledání TOP manažerů a specifických odborných pozic
PSYCHOLOGICKÁ DIAGNOSTIKA A PORADENSTVÍ pro pracovní účely
Popis pracovní nabídky
- tvorba operativních a prováděcích ekonomických plánů
- vyhodnocování těchto plánů, analýza ekonomických dat a odchylek
- kalkulace standardních nákladů výroby a tvorba cen
- řízení menšího týmu účtárny (dvě účetní)
- příprava plánů pro jednotlivá nákladová střediska
- zajištění plateb a spolupráce při čerpání dotací
- spolupráce s výkonným ředitelem, technickým ředitelem, vedoucím údržby a vedoucími výroby
Požadujeme
- VŠ/SŠ vzdělání ekonomického nebo technického směru
- praxi na ekonomické pozici ve strojírenské či výrobní společnosti
- znalost účetnictví, kalkulací a firemních financí
- výbornou znalost práce s MS Excel, znalost SAP výraznou výhodou
- zkušenosti s vedením menšího týmu
- znalost AJ výhodou, není však podmínkou
- schopnost provádět analýzy, vyvozovat z nich závěry a navrhovat opatření
- aktivní, samostatnou, komunikativní osobnost
Nabízíme
- nástupní fixní mzdu, k tomu osobní hodnocení a kvartální prémie
- perspektivu dlouhodobého zaměstnání ve společnosti s dlouhodobou tradicí
- plný pracovní úvazek v kmenovém stavu klienta
- týden dovolené navíc
- sick day
- manažerský mobilní telefon, notebook
- výhodné firemní stravování
- investiční životní pojištění
- zvýhodněné mobilní tarify i pro rodinné příslušníky
- příspěvek na dětskou rekreaci
- dary při životních a pracovních jubileích
- ad.
Jiná sdělení
Místo výkonu práce: BrnoTermín nástupu: dohodou
Měsíční mzda: 40.000 Kč – 60.000 Kč
Pracovní doba: pevná, 7,00 – 15,30 hod.
Pro našeho klienta působícího v oblasti strojírenství hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Vedoucí ekonomického odboru – controlling pro výrobní závod v Brně.