Volné pracovní místo  VEDOUCÍ EKONOMICKÉHO ODBORU – CONTROLLING

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské

O firmě

Jsme personálně-poradenská agentura nabízející služby v oblasti náboru zaměstnanců a zprostředkování zaměstnání od roku 2012 v České republice. Poskytujeme služby na základě oprávnění "Povolení ke zprostředkování zaměstnání" vydaného Ministerstvem práce a sociálních věcí České republiky.



ČEMU SE VĚNUJEME?

Za naší nabídkou služeb stojí více než 10 let zkušeností v oblasti náborů zaměstnanců a projektového řízení v oblasti HR. Vyhledáváme pracovníky jednorázově, spolupodílíme se na vytváření celých týmů nebo Vám kompletně personálně obsadíme novou firmu či pobočku. Služby v oblasti HR poskytujeme napříč všemi obory a pracovními pozicemi v rámci soukromého i veřejného sektoru. Nejvíc zkušeností máme právě s technickými obory, kam dosazujeme stovky zaměstnanců ročně.



JAKÉ SLUŽBY POSKYTUJEME?

NÁBOR ZAMĚSTNANCŮ/RECRUITMENT – výběr a vyhledání kměnových zaměstnanců
PŘÍMÉ VYHLEDÁVÁNÍ ZAMĚSTNANCŮ/EXECUTIVE SEARCH – metoda vhodná pro vyhledání TOP manažerů a specifických odborných pozic
PSYCHOLOGICKÁ DIAGNOSTIKA A PORADENSTVÍ pro pracovní účely

Popis pracovní nabídky

  • tvorba operativních a prováděcích ekonomických plánů
  • vyhodnocování těchto plánů, analýza ekonomických dat a odchylek
  • kalkulace standardních nákladů výroby a tvorba cen
  • řízení menšího týmu účtárny (dvě účetní)
  • příprava plánů pro jednotlivá nákladová střediska
  • zajištění plateb a spolupráce při čerpání dotací
  • spolupráce s výkonným ředitelem, technickým ředitelem, vedoucím údržby a vedoucími výroby

Požadujeme

  • VŠ/SŠ vzdělání ekonomického nebo technického směru
  • praxi na ekonomické pozici ve strojírenské či výrobní společnosti
  • znalost účetnictví, kalkulací a firemních financí
  • výbornou znalost práce s MS Excel, znalost SAP výraznou výhodou
  • zkušenosti s vedením menšího týmu
  • znalost AJ výhodou, není však podmínkou
  • schopnost provádět analýzy, vyvozovat z nich závěry a navrhovat opatření
  • aktivní, samostatnou, komunikativní osobnost

Nabízíme

  • nástupní fixní mzdu, k tomu osobní hodnocení a kvartální prémie
  • perspektivu dlouhodobého zaměstnání ve společnosti s dlouhodobou tradicí
  • plný pracovní úvazek v kmenovém stavu klienta
  • týden dovolené navíc
  • sick day
  • manažerský mobilní telefon, notebook
  • výhodné firemní stravování
  • investiční životní pojištění
  • zvýhodněné mobilní tarify i pro rodinné příslušníky
  • příspěvek na dětskou rekreaci
  • dary při životních a pracovních jubileích
  • ad.

Jiná sdělení

Místo výkonu práce: Brno
Termín nástupu: dohodou
Měsíční mzda: 40.000 Kč – 60.000 Kč
Pracovní doba: pevná, 7,00 – 15,30 hod.


Pro našeho klienta působícího v oblasti strojírenství hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Vedoucí ekonomického odboru – controlling pro výrobní závod v Brně.
 Zpět