O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
- Vedení týmu, supervize, motivace
- Organizace a zajištění plynulého provozu
- Analýza získaných dat a aplikace výsledků
- Pravidelný reporting o výsledcích členů týmu
- Samostané zpracovávání požadavků externích i interních klientů
- Projektové řízení, spolupráce
Požadujeme
- SŠ vzdělání a minimálně 2 roky praxe ve finančnictví nebo podobné oblasti (VŠ vzdělání výhodou)
- Zkušenost s vedením týmu
- Schopnost motivace a vedení lidí
- Znalost bankovních produktů a procesů
- Proaktivita, orientace na klienta a na výsledek
- Analytické schopnosti, odolnost vůči stresu
- Znalost práce na PC (MS Office)
- Komunikativní znalost AJ
- Znalost NJ výhodou
Nabízíme
- Místo výkonu práce - Hodonín
- Zajímavou a zodpovědnou práci s možností dalšího rozvoje v mezinárodní finanční instituci
- Hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
- Flexibilní pracovní doba
- Nadstandartní benefity (Dovolená navíc, Stravenky, příspěvky od zaměstnavatele)
- Kvalitní zaškolení