Volné pracovní místo  VEDOUCÍ FINANČNÍ ÚČTÁRNY

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské

O firmě

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.

Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 13 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimoprofesního.

Popis pracovní nabídky

  • vedení osmi členného účetního týmu
  • vedení kompletní účetní agendy
  • zpracování měsíčních a ročních závěrkových operací
  • příprava podkladů pro interní, účetní a daňový audit, včetně výkazů
  • dokumentace a vytváření standardních procesů účtárny v nové společnosti
  • komunikace s finančním úřadem

Požadujeme

  • VŠ vzdělání ekonomického směru
  • min. 5 let praxe na pozici hlavní účetní v mezinárodní společnosti
  • velmi dobrá znalost českého zákona o účetnictví a českých účetních standardů
  • znalost AJ - PODMÍNKOU
  • zkušenost s běžnými aplikacemi PC - Word, Excel,
  • týmové a organizační schopnosti
  • ochota pracovat v nepravidelné pracovní době /uzávěrky..../

Nabízíme

■náročnou a kreativní práci ve stabilní společnosti se zahraniční účastí
■aktivní využití anglického jazyka při komunikaci s mateřským závodem
■odpovídající finanční ohodnocení
■široké spektrum zaměstnaneckých benefitů (příspěvek na stravování, roční bonus, školení, týden dovolené navíc, příspěvek na penzijní připojištění... atd.)
■místo pracoviště: Choceň

Jiná sdělení

V případě zájmu použíjte volbu "odpovědět".
 Zpět