O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
- komplexní zodpovědnost za bezproblémový provoz prodejny
- zodpovědnost za prodejní výsledky, chod a vzhled prodejny
- nábor nových zaměstnanců a řešení personálních otázek včetně motivace zaměstnanců
- řízení a vedení týmu spolupracovníků, plánování směn
- administrativní činnosti související s provozem prodejny
- komunikace se zákazníky
- zodpovědnost za objednávání a prezentaci zboží v souladu s firemní politikou
- zajišťování technického servisu pro prodejnu
Požadujeme
- min. SŠ vzdělání
- praxe v maloobchodní činnosti
- zkušenosti s vedením lidí a prodejny
- komunikativní znalost anglického jazyka, znalost italského jazyka výhodou
- uživatelská znalost práce na PC (MS Office, Internet apod.)
- vášeň pro vaření a jídlo
- schopnost sestavit dobrý tým a motivovat spolupracovníky ke společným úspěchům
- samostatnost, zodpovědnost
- výborné komunikativní schopnosti, orientace na zákazníka a ochota k fyzické práci
- orientace na výsledek, proaktivní přístup k zadaným úkolům
Nabízíme
- rozmanitou a samostatnou práci v přátelském kolektivu
- příjemné, nově vybavené pracovní prostředí - reprezentativní prodejna v Praze
- stabilní zaměstnání v úspěšné mezinárodní společnosti
- možnost dalšího profesního růstu
- spolupráci při budování nových prodejen
- atraktivní finanční ohodnocení adekvátní dosaženým výsledkům a odvedené práci
- práci na HPP
- nástup: ihned