O firmě
Personální a vzdělávací agenturaPopis pracovní nabídky
- řízení klíčových firemních procesů v oblasti prodeje firemních produktů v rámci skupiny svěřených zemí Evropy (Maďarsko, Rumunsko)
- zodpovědnost za procesy v dané oblasti (sdílení postupů, které se osvědčily v jiné zemi a jejich implementace do dalších poboček)
- řízení a kontrola práce svěřeného oddělení
- naplňování dlouhodobé strategie společnosti
- plnění schváleného obchodního plánu
- monitoring a analýza obchodních příležitostí a návrhy rozvojových strategií
- zodpovědnost za dodržování příslušných směrnic a pracovních postupů v rámci oddělení
- motivace a odměňování spolupracovníků
- reporting obchodnímu řediteli v centrále holdingu
- místo pracoviště: na centrále v ČR (Přerovsko)
Požadujeme
- VŠ vzdělání ekonomického směru
- praktickou znalost marketingu na úrovni CIMA A
- znalost angličtiny na dobré komunikativní úrovni + znalost některého z jazyků svých poboček (maďarština nebo rumunština, příp. chorvatština)
- pokročilou znalost MS Office
- zkušenosti se zpracováváním obchodních a finančních plánů
- praxi ve vedení lidí přibližně 5 let
- schopnost komunikace a spolupráce
- vysoké pracovní nasazení, samostatnost a pečlivost
- znalost práce v systému Navision výhodou
- bydliště na Přerovsku (v okruhu cca 50 km)
Nabízíme
- zajímavou práci v dynamicky se rozvíjející společnosti s vedoucím postavením na trhu a pobočkami ve východní Evropě
- prostředí moderní firmy s moderními nástroji
- atraktivní mzdové ohodnocení
- možnosti profesního rozvoje
Jiná sdělení
Pokud Vás nebudeme kontaktovat do 3 týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči!V případě zájmu použíjte volbu "odpovědět".