O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
- vedení obchodního týmu v regionu
- řízení obchodních aktivit týmu a vlastní obchodní činnost
- podílení se na tvorbě optimálního nastavení podmínek pro zákazníky
- pravidelný reporting centrále
- analýza trhu a monitoring konkurence
- komunikace s nákupním, logistickým a marketingovým oddělením
Požadujeme
- SŠ/VŠ technického směru
- praxe z oblasti obchodu, ideálně technický produkt
- zkušenost na vedoucí pozici
- výborné komunikační, prezentační a analytické schopnosti
- znalost anglického jazyka výhodou
- dobrá úroveň práce s PC
- ŘP sk. B
Nabízíme
- práci dynamické mezinárodní společnosti
- odpovídající ohodnocení a firemní benefity (5 týdnů dovolené, vůz k soukromým účelům, stravenky)
- možnost profesního růstu a odborného vzdělávání
- místo výkonu práce: Praha - Horní Počernice