Popis pracovní nabídky
Vaší každodenní pracovní náplní bude kromě všeobecných povinností recepční organizovat a řídit práci recepce, směnárenskou činnost, doplňkový prodej zboží. Dále vypracovávat rozpisy směn zaměstnancům recepce, zpracovávat podklady ke mzdám podřízených zaměstnanců, školit podřízené ze zásad BOZP a PO, účastnit se provozních porad svolávaných managementem LH.Požadujeme
Vzdělání SŠ s maturitou, znalost cizích jazyků- Nj, Rj, praxe ve vedoucí funkci, znalost hotelového provozu s orientací na hosta/klienta, dobrá znalost práce na PC - především MS Office, profesionální přístup, komunikativnost, korektní a vstřícné chování a vystupování, pracovitost, spolehlivost, časová flexibilita.Nabízíme
Mzda od 26 000 Kč.Možnost profesního vzdělávání a seberealizace.
Personální stravu za zvýhodněné ceny, možnost výměnných rekreací zaměstnanců s jinými lázněmi po celé ČR a další benefity dle kolektivní smlouvy.