Volné pracovní místo  VEDOUCÍ SEKRETARIÁTU / ASISTENTKA ŘEDITELE s AJ

Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské

O firmě

Stimul je personálně poradenská společnost poskytující komplexní služby v oblasti zprostředkování práce, personálního poradenství a vzdělávání.

Popis pracovní nabídky

Pro středně velkou zahraniční společnost, která poskytuje technické služby automobilovému sektoru a dalším strojírenským firmám, hledáme šikovnou kandidátku nebo kandidáta. Obsazujeme pracovní pozici:

VEDOUCÍ SEKRETARIÁTU / ASISTENTKA ŘEDITELE s AJ

Budete poskytovat administrativní servis řediteli společnosti a povedete sekretariát ve středně velké dceřiné společnosti s německou matkou. Půjde o přímou podporu ředitele společnosti, částečně pak o podporu agendy pro další členy vrcholového vedení.

Hlavními úkoly budou:

organizace schůzek, vedení rozvrhu ředitele a dalších členů managementu
příprava podkladů pro jednání s interními i externími partnery
vedení agend - letenky, cestovní přehledy, agenda vozidla
komunikace s odbornými technickými odděleními firmy, pobočkami v ČR, ale i ekonomickým úsekem apod.
organizace porad a zápisy z nich
vedení korespondence, evidence firemních dokumentů, smluv apod.
agenda interních akcí např. výjezdní zasedání, jejich organizace

Požadujeme

SŠ/VŠ ekonomického směru
praxe v administrativě
zkušenost z administrativního servisu v TOP managementu výhodou
uživatelská znalost MS Office - Word, Excel, PowerPoint
znalost angličtiny

Nabízíme

práce ve stabilní společnosti s dobrým jménem a postavením na trhu
příspěvek na stravování
penzijní připojištění
5 týdnů dovolené
 Zpět