O firmě
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 13 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimoprofesního.
Popis pracovní nabídky
- organizace a vedení týmu zaměstnanců svěřeného úseku – cca 60 lidí
- kontrola dodržování firemních standardů, procesů a procedur
- kontrola produktivity a efektivity práce podřízených pracovníků
- dohled nad dodržováním hygienických a sanitačních pravidel, HACCP, BOZP a PO
- zajištění personálního obsazení směn (nemoc, dovolená, přesčasy)
- vedení administrativy
- pravidelná účast na operativních poradách nadřízených a přenos na nich získaných informací do pracovního kolektivu
Požadujeme
- SŠ vzdělání
- praxi min. 1 rok na pozici vedoucího týmu
- praxi v automatizované výrobě výhodou
- uživatelskou znalost práce na PC – MS Office
- schopnost motivovat své podřízené k dosažení plánovaných úkolů
- organizační schopnost, rozhodnost
- odolnost vůči mentální zátěži, schopnost přijmout odpovědnost
- pozitivní myšlení, samostatný a zodpovědný přístup
Nabízíme
-nástup ihned nebo dohodou-práci v nepřetržitém provozu na 12h směny v režimu krátký/ dlouhý týden, stabilní rozvrh směn
-pracoviště v Kladně
-plat odpovídající zkušenostem a dovednostem
-perspektivní zaměstnání v silné mezinárodní společnosti, stabilní pracovní místo
-po šestiměsíčním zapracování smlouvu na neurčito
-zajímavé portfolio benefitů (mobil, stravenky, dovolená navíc, odborné vzdělávání...)