Volné pracovní místo  Vedoucí týmu zákaznického servisu (A12753)

Lokalita Tachov a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Hrubá mzda 55 000 - 60 000 Kč / měsíc
Odpovědět na nabídku

O firmě

Jsme personální agentura s dlouholetou tradicí a širokou sítí poboček v ČR i v Evropě. Nabízíme širokou nabídku pracovních pozic, spolehlivé personální poradenství a zprostředkování kmenových i agenturních zaměstnanců. V České republice působíme již od roku 1993 a naše pobočky naleznete v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci a Českých Velenicích.

Jako aktivní člen APPS garantujeme dodržování srovnatelných mzdových podmínek agenturních zaměstnanců a všech pracovně-právních předpisů. Naše filozofie je založena na zabezpečení profesionální pracovní atmosféry směrem k našim klientům i zaměstnancům. Dbáme na vysokou kvalitu poskytovaných služeb, o zaměstnance se staráme s maximální péčí a věříme, že individuální přístup má zásadní vliv na jejich spokojenost.

Popis pracovní nabídky

Hledáme zkušeného vedoucího do oddělení zákaznického servisu, který se připojí k našemu přátelskému a rychle rostoucímu týmu .
V této roli povedete tým zákaznického servisu a zajistíte, že našim klientům poskytujeme tu nejlepší péči. Pokud jste přirozený lídr se zákaznicky orientovaným přístupem a schopností motivovat tým, možná hledáme právě vás!
  • Vedení a rozvoj týmu zákaznického servisu
  • Nastavování a vyhodnocování KPI a efektivní organizace pracovních procesů v týmu
  • Řešení složitějších dotazů a eskalací od zákazníků
  • Spolupráce s ostatními odděleními napříč společností
  • Zlepšování procesů a zkvalitňování zákaznické zkušenosti (např. využívání nástrojů s podporou AI)
  • Školení nových členů týmu a podpora jejich profesního růstu

Požadujeme

  • Předchozí zkušenost s vedením týmu zákaznického servisu
  • Výborné komunikační dovednosti, empatii a schopnost řešit konflikty
  • Silné organizační schopnosti a orientaci na výsledky
  • Zkušenosti s CRM systémy a běžnými kancelářskými nástroji
  • Angličtinu na komunikativní úrovni (minimálně B2/C1); znalost dalšího jazyka je výhodou

Nabízíme

  • Práce v dynamickém mezinárodním prostředí rozvíjející se společnosti, kde denně aktivně využijete cizí jazyk
  • Možnost občasné práce z domova
  • Plat dle zkušeností a kvalifikace
  • Práce na plný úvazek s dlouhodobou perspektivou
  • 5 týdnů dovolené
  • Příspěvek na stravování
  • Občerstvení na pracovišti — káva, čaj, celodenní pitný režim a pravidelný přísun ovoce
  • Přátelský mezinárodní tým a kolegové, kteří vás podpoří
  • Neformální pracovní prostředí
  • Firemní akce — vánoční večírky, letní grilování a mnoho dalšího

Máte zájem o nabídku Vedoucí týmu zákaznického servisu (A12753)?

Vaše odpověď přijde správné osobě:
Marika Špringlová z HOFMANN WIZARD s.r.o.

Aktualizováno před 3 dny

Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail

Nechte si poslat na váš e-mail nabídku Vedoucí týmu zákaznického servisu (A12753)

Provozovatel Easy-prace.cz, RB recruitment s.r.o., vám zašle na Váš e-mail odkaz na danou nabídku.
 Zpět