
Volné pracovní místo Vedoucí týmu zákaznického servisu (A12753)
Firma
HOFMANN WIZARD s.r.o.
Pracovní poměr
Úvazek
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Hrubá mzda
55 000 - 60 000 Kč / měsíc
O firmě
Jsme personální agentura s dlouholetou tradicí a širokou sítí poboček v ČR i v Evropě. Nabízíme širokou nabídku pracovních pozic, spolehlivé personální poradenství a zprostředkování kmenových i agenturních zaměstnanců. V České republice působíme již od roku 1993 a naše pobočky naleznete v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci a Českých Velenicích.Jako aktivní člen APPS garantujeme dodržování srovnatelných mzdových podmínek agenturních zaměstnanců a všech pracovně-právních předpisů. Naše filozofie je založena na zabezpečení profesionální pracovní atmosféry směrem k našim klientům i zaměstnancům. Dbáme na vysokou kvalitu poskytovaných služeb, o zaměstnance se staráme s maximální péčí a věříme, že individuální přístup má zásadní vliv na jejich spokojenost.
Popis pracovní nabídky
Hledáme zkušeného vedoucího do oddělení zákaznického servisu, který se připojí k našemu přátelskému a rychle rostoucímu týmu .V této roli povedete tým zákaznického servisu a zajistíte, že našim klientům poskytujeme tu nejlepší péči. Pokud jste přirozený lídr se zákaznicky orientovaným přístupem a schopností motivovat tým, možná hledáme právě vás!
- Vedení a rozvoj týmu zákaznického servisu
- Nastavování a vyhodnocování KPI a efektivní organizace pracovních procesů v týmu
- Řešení složitějších dotazů a eskalací od zákazníků
- Spolupráce s ostatními odděleními napříč společností
- Zlepšování procesů a zkvalitňování zákaznické zkušenosti (např. využívání nástrojů s podporou AI)
- Školení nových členů týmu a podpora jejich profesního růstu
Požadujeme
- Předchozí zkušenost s vedením týmu zákaznického servisu
- Výborné komunikační dovednosti, empatii a schopnost řešit konflikty
- Silné organizační schopnosti a orientaci na výsledky
- Zkušenosti s CRM systémy a běžnými kancelářskými nástroji
- Angličtinu na komunikativní úrovni (minimálně B2/C1); znalost dalšího jazyka je výhodou
Nabízíme
- Práce v dynamickém mezinárodním prostředí rozvíjející se společnosti, kde denně aktivně využijete cizí jazyk
- Možnost občasné práce z domova
- Plat dle zkušeností a kvalifikace
- Práce na plný úvazek s dlouhodobou perspektivou
- 5 týdnů dovolené
- Příspěvek na stravování
- Občerstvení na pracovišti — káva, čaj, celodenní pitný režim a pravidelný přísun ovoce
- Přátelský mezinárodní tým a kolegové, kteří vás podpoří
- Neformální pracovní prostředí
- Firemní akce — vánoční večírky, letní grilování a mnoho dalšího
Máte zájem o nabídku Vedoucí týmu zákaznického servisu (A12753)?
Vaše odpověď přijde správné osobě:
Marika Špringlová z HOFMANN WIZARD s.r.o.
Aktualizováno před 3 dny
Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail
Podobné nabídky
Zařazeno v oborech: